//
کدخبر: ۲۵۷۵۲۱ //

اسلامیان: نبی و بهاروند اختلافی با هم ندارند / بعد از ۱۵ سال با کی روش رتبه سومی آسیا را کسب کردیم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: آقایانی که اینقدر علیه کی روش زدند و روی این مسائل مالی زوم کردند، بدانند کی روش به کلمبیا رفت و حداقل دوبرابر قراردادی که با ما داشت، آنجا قرارداد بست.

 اسلامیان: نبی و بهاروند اختلافی با هم ندارند / بعد از 15 سال با کی روش رتبه سومی آسیا را کسب کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون اظهار داشت: اساسنامه توسط کمیته ای کارهایش در حال انجام است. بعد از اینکه این کارها انجام شد، باید در هیات رییسه تصویب شود و بعد از آن هم مراحل دیگر طی شود.

وی درباره اینکه گفته می شد اساسنامه قبلی به تصویب هیات وزیران و فیفا نرسیده، عنوان کرد: اول اساسنامه باید در هیات رییسه، بعد در مجمع و سپس در دولت تصویب شود. قبلا ناهماهنگی هایی رخ داده بود که امیدواریم دیگر این ناهماهنگی ها به وجود نیاید تا این اتفاق انجام شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه اسنادی از قرارداد ویلموتس منتشر شده، گفت: من نمی دانم چه اسنادی منتشر شده. فدراسیون یک نهاد شفاف هست و حداقل 4 دستگاه نظارتی اینجا حضور دارند. متاسفانه این بحث ها رسانه ای است و حالا هم چون مسابقات فوتبال در حال برگزاری نیست، باید بالاخره مطلبی گفته شود.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که از مهدی تاج خبر دارد یا خیر، گفت: آقای تاج فکر کنم می آیند. به هر حال ایشان مشکل قلبی و بیماری هایی داشتند که فکر می کنم مشکلاتشان حل شده است. در آینده نزدیکی آقای تاج به ایران می آیند.

وی درباره مسائل مطرح شده پیرامون پاداش کی روش در جام ملت های آسیا افزود: بعد از 15 سال رتبه سومی آسیا را کسب کردیم. حالا مسابقات جام ملت ها دیدار رده بندی ندارد، اما ما که جزو چهار تیم بودیم. این یک واقعیت است. کی روش شکایتی کرده. آقایانی که اینقدر علیه کی روش زدند و روی این مسائل مالی زوم کردند، بدانند کی روش به کلمبیا رفت و حداقل دوبرابر قراردادی که با ما داشت، آنجا قرارداد بست.

عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می شود نبی و بهاروند اختلاف دارند، گفت: من خبری از این مسائل ندارم. البته اختلافی هم ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان