//
کدخبر: ۲۵۷۳۲۸ //

ویسی: پیکان می‌تواند در ۹ بازی امتیاز بگیرد

سرمربی پیکان مدعی است اظهارنظر در شرایط کنونی درباره آینده لیگ امکان شکل دادن سوتفاهم را شکل خواهد داد.

ویسی: پیکان می‌تواند در ۹ بازی امتیاز بگیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

با تعطیلی لیگ و نامشخص بودن وضعیت آن، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده شکل گرفته است. با این حال عبدالله ویسی، سرمربی پیکان در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: نظرات متفاوت هستند مثلا تیم صدرنشین معتقد است در صورت خاتمه لیگ این تیم باید قهرمان شود تیم پنجم جدول با هدف کسب سهمیه علاقمند به ادامه مسابقات است. تیمی که شانس کسب سهمیه ندارد و سقوط هم نمی‌کند موافق تعطیلی است.

ویسی با اشاره به جایگاه پیکان در قعر جدول گفت: ولی من اگر چنین موضعی بگیرم ایجاد سوتفاهم می‌شود چون این شائبه به وجود می آید نگران سقوط تیمم هستم. در حالیکه خود من و بازیکنان می دانیم پناسیل پیکان کسب امتیازات لازم در ۹بازی باقیمانده است بنابراین صبر می‌کنیم تا ببینیم تصمیم مسولان مربوطه چیست؟

سرمربی پیکان درباره شرایط بازیکنان این تیم گفت:همه بازیکنان در لیگ برتر و حتی لیگ های دسته پایین تر در تعطیلات تمرین داشته اند که به صورت انفرادی بوده و از نظر بدنی خیلی عقب نیستند و به نوعی شرایط برای همه یکسان بوده است و بازیکنان پیکان هم در خانه یا محیط امن تمرین کرده اند و با مجوز شروع تمرینات گروهی ظرف سه تا چهار هفته تیم ها می توانند بازیهای باقیمانده را از سر بگیرند.

ویسی در پایان گفت :روزهای سخت و تلخی بر مردم کشورهای جهان و البته هموطنان شریف ایرانی گذشته و به نظرم چند ماه سخت دیگر هم در انتظار است. اقتصاد متحمل صدمات عمیقی شده و بسیاری اصناف به شدت آسیب دیده اند. امیدوارم با درایت تصمیم گیرندگان از وخامت شرایط پیش رو کاسته شود. به عنوان یک شهروند به قشر پزشکان، پرستاران و عوامل درگیر نظیر پرسنل بیمارستان ها، پرسنل اورژانس، پرسنل آرامگاه‌های کشور و همه آنهایی که متحمل زحمات پر ریسک شده اند خسته نباشید و دست مریزاد می گویم و از خداوند متعال برایشان زندگی سالم و شادی را خواستارم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان