تاریخ انتشار: 1399/01/31 21:44
کد خبر: 64836

پژمان نوری: ملوان برای دریافت مجوزهای باشگاهداری حرفه ای کار بسیار سختی را پیش رو دارد

پژمان نوری: ملوان برای دریافت مجوزهای باشگاهداری حرفه ای کار بسیار سختی را پیش رو دارد

ظهر امروز و با حضور نمایندگانی از چند تیم لیگ برتری و دسته اولی همچون تراکتورسازی و ماشین سازی از تبریز، ملوان بندرانزلی، گل گهر سیرجان و ... نشستی با محوریت پرونده های انضباطی باشگاه ها در فیفا و فدراسیون فوتبال کشورمان در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست که آقایان نبی، نورشرق، مهدی، شیعی و محمدزاده نیز حضور داشتند حاضرین با مرور آخرین دستورالعمل های اِی اِف سی و فیفا، به طرح مشکلات باشگاه ها در این خصوص پرداختند.

از حائز اهمیت ترین موضوعات مطرح شده در این نشست می توان به فرصت کوتاه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمهای ایرانی برای دریافت مجوز باشگاهداری حرفه ای اشاره کرد که در صورت بی توجهی می تواند پس از جریمه مالی منجر به کسر امتیاز، سقوط به لیگ پایین تر و اجبار به حضور در لیگ آماتور شود.

پژمان نوری نیز در این جلسه با اشاره به شکایت های متعدد بازیکنان و مربیان سابق که علیه این باشگاه به ثبت رسیده و منجر به صدور رای شده است گفت: در زمان کوتاه حضورمان موفق شدیم بیش از 14 میلیارد ریال از بدهی های ریالی به بازیکنان داخلی ملوان را تسویه کنیم و تسویه معادل 4 میلیارد ریال از بدهی به بازیکن خارجی مان نیز در مراحل پایانی است لذا از کمیته وضعیت فدراسیون تقاضا داریم فرصت بیشتری را برای تسویه سایر مطالبات در اختیارمان قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به تلاش های باشگاه ملوان برای دریافت حق رشد دو بازیکن لژیونر خود ( سعید عزت الهی و صادق محرمی ) خواهان مساعدت فدراسیون در این امر شد.

نوری در پایان صحبت های خود به معرفی شدن دراگان اسکوچیج از ملوان به فوتبال ایران اشاره کرد و به مزاح خواستار دریافت حق رشد این مربی از فدراسیون فوتبال شد تا ملوان بتواند بابت پرداخت طلب این مربی با وی به توافق برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrkn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان نوری: تمام تلاش مان را برای رفع نگرانی هواداران انجام می دهیم