تاریخ انتشار: 1395/06/07 14:34
اختصاصی/
کد خبر: 264930

تحلیل بازی خیبر-اکسین/ عملکرد فوق العاده نیکبخت در خرم آباد و شانس های حاجی فیروز در لیگ یک

با تحلیل بازی خیبر خرم آباد و اکسین البرز دریافتیم که تیم خیبر خرم آباد تیم قابل احترامی را روانه ی مسابقات لیگ یک کرده است.
تحلیل بازی خیبر-اکسین/ عملکرد فوق العاده نیکبخت در خرم آباد و شانس های حاجی فیروز در لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، خیبر گرچه یک هفته مانده به مسابقات بسته شد و از آمادگی کافی برخوردار نبود، در بازی مقابل اکسین البرز کاملا سرتر از حریفش بود و دو توپ نیز به تیر زد و یک صحنه ی مشکوک در دقیقه 90 نیز این بازی داشت که داور بازی دستور به ادامه ی بازی داد.

خیبری ها در این بازی تمام تمرکزشان را روی جناح چپ اکسین ذخیره کرده بودند و تمامی حملات خیبری ها توسط مصطفی علیخانی از سمت راست خیبر و چپ اکسین شکل می گرفت که اکثر این نفوذ ها با کات بک به بیرون، تبدیل به شوت زنی های خطرناک بازیکنان خیبر می شد که همین امر سبب یک تیر دروازه در نیمه ی اول بازی شد.

اما آن طرف میدان اکسین از دفاع کندی برخوردار بود. خستگی بیش از حد پیرمردهای فیروز کریمی در این بازی کاملا مشهود بود و بارها و بارها به بازیکنان خیبر اجازه می دادنند تا به راحتی به دروازه ی آنها نزدیک شوند و به نحوی اجازه ی هنرنمایی زیاد را به حریف داده بودند، اما خیبری ها قدر فرصت هایشان را نمی دانستند و توپ ها را به بالای دروازه شوت می زدند.

ناگفته نماند که شانس در این بازی یار دوازدهم اکسین بود. اکسین گل اولش را در کش و قوس محوطه ی جریمه توسط اسماعیل فرهادی به ثمر رساند. گل خنده داری که اکثرا در محلات رخ می دهد و جای اینجور گل خوردن در فوتبال حرفه ای نیست. گل دوم اکسین نیز به همین شکل به ثمر رسید، روی یک سانتر زمینی، توپ پله شد و میربزرگی با دراز کردن پای خود توانست جهت توپ را تغییر دهد و گل برتری البرزی ها رقم بخورد.

اما آنچه در این بازی بسیار بسیار مشهود بود، کار فوق العاده ی علی نیکبخت سرمربی خیبر بود. او در عرض فقط چند روز توانسته تیم قابل احترامی را روانه ی مسابقات کند و آمار نشان می دهد که اگر مسئولین خرم آباد کمی زودتر تیم را به این مربی تحویل داده بودند، حداقل می توانستند انتظار بودن در شش تیم بالای جدول را از این تیم داشته باشند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bobd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل ویژه از دربی ال گیلانو/ چرا ملوان برد، چرا سپیدرود باخت؟
اختصاصی/