//
کدخبر: ۲۵۶۷۸۵ //

لیست اشتباهی منصوریان در استقلال

شایعه استقلالی‌بودن علیرضا بیرانوند همیشه وجود داشته و اخیرا نیز با اظهارات عبدالرضا موسوی دوباره داغ شده است.

لیست اشتباهی منصوریان در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

این عضو سابق هیأت‌مدیره استقلال، در روزهایی که بساط لایو اینستاگرامی همه جا پهن است، از این فضا استفاده کرده و گفته بیرانوند هوادار استقلال است. موسوی حتی مدعی است از این دلبستگی بیرانوند و ابراز تمایل او برای بازی در استقلال فیلم دارد که روزی منتشرش خواهد کرد. در حقیقت بیرانوند یکی از آن بازیکنانی بود که تا سال94 همه فکر می‌کردند دیر یا زود با علیرضا منصوریان راهی استقلال خواهد شد. با وجود این، فحاشی ناشیانه گروهی از هواداران استقلال به بیرو در بازی با نفت و بعدش اختلافاتی که بین او و منصوریان به‌وجود آمد باعث شد این دروازه‌بان بااستعداد سر از پرسپولیس دربیاورد و مسیر زندگی حرفه‌ای‌اش به‌طور کامل عوض شود. بیرانوند البته تنها بازیکن مهم نفت نبود که منصوریان با خودش به استقلال نیاورد. در حقیقت وقتی لیست گروهی که با علیمنصور آبی‌پوش شدند را با لیستی که به استقلال نیامدند مقایسه می‌کنیم، به نتایج شگفت‌انگیزی می‌رسیم؛ انگار که منصوریان کلا از روی یک فهرست اشتباه برای تیم جدیدش بازیکن خریده باشد!

  3نفری که با منصوریان آمدند
 علیرضا منصوریان ابتدای لیگ شانزدهم در میان استقبال شدید هواداران و روی دوش تعدادی از آنها سرمربی استقلال شد. او ابتدای آن فصل 3بازیکن نفت تهران را با خودش به استقلال آورد که از آن جمع هم‌اکنون فقط یک نفر در جمع آبی‌پوشان باقی مانده است. این یک نفر میلاد زکی‌پور است؛ دفاع چپ نه‌چندان فوق‌العاده‌ای که همیشه ارزیابی‌های متناقضی در مورد توانایی‌های فنی او وجود داشته است. از زکی‌پور (که البته مدافعانی هم دارد) معمولا در فضای مجازی منتسب به هواداران استقلال خیلی خوب استقبال نمی‌شود که خودش هم از این مسئله ابراز تعجب و کلافگی می‌کند. غیر از میلاد، منصوریان در آن مقطع علی قربانی را به‌طور قطعی و مجتبی حقدوست را با قراردادی قرضی به استقلال آورد. قصه حقدوست به کنار، اما قربانی برای استقلال بد گل نزد. با این حال، او هم فرازوفرودهایی داشت و نهایتا پس از پایان لیگ هفدهم، لژیونر شد. قربانی الان در سپاهان بازی می‌کند، اما حتی اگر کارنامه او را قابل‌قبول بدانیم، باز در مقایسه با نفتی‌هایی که به استقلال نیامدند، خیلی چنگی به دل نخواهد زد.

  ستاره‌هایی که با منصوریان نیامدند
چنانچه در مقدمه مطلب هم اشاره کردیم، مهم‌ترین ستاره‌ای که با منصوریان به استقلال نیامد، علیرضا بیرانوند بود. اختلافاتی که بیرو در نفت با منصوریان پیدا کرد، آنقدر جدی شد که این مربی حتی تهدید کرده بود به‌واسطه رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش مانع از ادامه حضور او در تیم ملی خواهد شد. بیرانوند بین 2نیم‌فصل لیگ پانزدهم نیز خیلی تلاش کرد پرسپولیسی شود، اما با مخالفت منصوریان مواجه شد. نهایتا علیمنصور اول لیگ شانزدهم سر از استقلال در‌آورد و بیرانوند پرسپولیسی شد. بدون تردید بیرو در این سال‌ها در رقم‌خوردن افتخارات ریز و درشت سرخ‌ها تأثیر بسزایی داشته و شاید الان منصوریان بابت اینکه نتوانست رابطه‌اش را با این سنگربان مدیریت کند، پشیمان باشد. دیگر ستاره مهمی که همان روزها از نفت به پرسپولیس رفت، وحید امیری بود. نیازی به بازگویی نیست که امیری در پرسپولیس چه کرده و چقدر به‌کار این تیم آمده است. منصوریان بعد از انتقالش به استقلال، تلاش زیادی کرد امیری را آبی‌پوش کند و حتی به این منظور سر تمرین تیم ملی هم رفت، اما در آن زمان زورش به حسین هدایتی نرسید! آن ایام شایعاتی در مورد استقلالی‌شدن جلال حسینی هم شکل گرفت، اما خب حسینی به‌خاطر سابقه حضورش در پرسپولیس یک هدف دور از دسترس برای استقلال به‌شمار می‌آمد و بابت این یکی نمی‌شود علیمنصور را ملامت کرد. جلال حتی ابتدای لیگ پانزدهم هم مایل بود به پرسپولیس برگردد، اما برانکو مخالفت کرد. به این لیست حتما باید آرش رضاوند و امیر ارسلان مطهری را هم اضافه کرد؛ 2بازیکن وقت نفت تهران که علاقه شدیدی داشتند استقلالی شوند، اما منصوریان آنها را با خودش به جمع آبی‌ها نبرد. البته هر 2نفر قرارداد داشتند، اما شاید اگر علیمنصور سماجت به خرج می‌داد، می‌توانست به‌جای حقدوست، یک نفر از بین مطهری و رضاوند را به‌طور قرضی به استقلال ببرد؛ 2بازیکنی که امسال بالاخره به آرزوی خودشان رسیدند و پیراهن آبی به تن کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان