تاریخ انتشار: 1399/01/29 13:15
کد خبر: 65048

انصاری‌فرد نمی‌رفت، پادو‌های ورزشگاه مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شدند!

مربی سابق پرسپولیس گفت: اگر انصاری‌فرد همان ۱۳ سال پیش نمی‌رفت و برنامه‌های بلندمدت خود را اجرا می‌کرد، الان حال پرسپولیس این نبود.
انصاری‌فرد نمی‌رفت، پادو‌های ورزشگاه مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شدند!

ناصر ابراهیمی در ارتباط با وضعیت فعلی فوتبال ایران، اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ما از حرفه‌ای بودن، فقط پرداخت پول زیاد را یاد گرفته و فاصله زیادی با مدیریت درست فوتبال مانند اروپا دارد. به عنوان مثال وضعیت امروز پرسپولیس را ببینید؛ به سرمربی و بازیکن تا آژانس هواپیمایی و سوپرمارکت‌ها بدهکار است.

وی در ادامه در خصوص اینکه در ۴۰ سال اخیر، پرسپولیس ۲۱ مدیرعامل عوض کرده و تغییرات مدیریتی مداومی داشته، تصریح کرد: به عقیده من اگر انصاری‌فرد همان ۱۳ سال پیش نمی‌رفت و برنامه‌های بلندمدت خود را اجرا می‌کرد، الان حال پرسپولیس این نبود که پادو‌های ورزشگاه آزادی مدیرعامل پرسپولیس شوند! 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون شرایط فوتبال ایران، افزود: در تیم ملی هم همین شرایط است. اگر ما اتاق‌فکر داشتیم که انتخاب سرمربی برای تیم ملی تا این حد آسان نمی‌شد. همه ما می‌دانیم چه مربیانی در حد تیم ملی هستند و چه مربیانی در این جایگاه قرار ندارند. متاسفانه فوتبال ما به بن‌بست رسیده و مربیان درجه چهارم اروپایی به راحتی می‌آیند و در ایران درآمد بالایی کسب می‌کنند.

ابراهیمی ادامه داد: دوران حضور کی‌روش در تیم ملی هم شاهد مدیریت درستی نبودیم. او آمد و ۸ سال هر پولی که دلش می‌خواست گرفت و رفت. این پول حق مربیان ایرانی است. من که ۲۵ سال در ایران سرمربی بودم، الان ۱۵ سالی می‌شود که بیکار هستم و مجبورم با اتوبوس رفت‌وآمد کنم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان، خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت در همه جای فوتبال ما به چشم می‌خورد. ۳۰ سال پیش که در پکن قهرمان آسیا شدیم، این موضوع را گفتم که فوتبال ما در آینده به بن‌بست می‌خورد. حالا می‌بینید که همان اتفاقات افتاد اما امیدوارم شرایط هر چه زودتر تغییر کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d9bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تبریک اینستاگرامی آقای گل پرسپولیس به امید ابراهیمی