تاریخ انتشار: 1399/01/28 13:15
کد خبر: 65147

تغییر زمان یک انتقال احتمالی؛ رئال مادرید در زمستان هالند را می گیرد

مطابق یک گزارش منتشرشده، رئال مادرید با کمی انعطاف برای خرید مهاجم جوان نروژی بورسیا دورتموند در زمستان سال جاری اقدام می کند.
تغییر زمان یک انتقال احتمالی؛ رئال مادرید در زمستان هالند را می گیرد

در روزهای گذشته روزنامه های مارکا و آس که به رئال مادرید نزدیک هستند، گزارش دادند کهکشانی ها سعی خواهند کرد تا «ارلینگ هالند» را در پایان فصل جاری به خدمت گیرند.

اکنون خبری در این ارتباط می رسد که نشان از تغییر نسبی در برنامه های نقل و انتقالاتی تابستانی مادریدی ها دارد.البته کماکان گلزن . ساله در رادار خرید تیم قدرتمند اسپانیایی است.

طبق گزارش کادناسر، رئال همچنان برای جذب این فوروارد ارزشمند برنامه می ریزد. هالند در فصل جاری ابتدا در تیم ردبول زالتسبورگ اتریش و بعد بورسیا دورتموند آلمان، کاملا توانمندی بالای خود را اثبات کرد.

مدیریت رئال نیز به این امر واقف است اما پیش بینی می کند با توجه به بحران ناشی از کرونا و همچنین میل زیاد دورتموندی ها به حفظ گلزن درجه یک خود، امکان دست یابی به این بازیکن در تابستان امسال مهیا نباشد.

به همین خاطر شبکه کادناسر مدعی شده، هالند گزینه خرید سفیدپوشاان در پنجره زمستانی سال جاری است!

این رسانه معتبر اسپانیایی حتی عنوان کرده تا قبل از زمستان، باشگاه آلمانی به فکر انتخاب جانشینی جدید برای گلزن نروژی خواهد بود و در ژانویه به احتمال زیاد آمادگی واگذاری اش را خواهد داشت.

این فوروارد خوش آتیه، در 33 بازی فصل جاری با پیراهن زالتسبورگ و دورتموند، 40 گل زده 9 پاس گل داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zowkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره رئال پیشنهاد لیورپول را نپذیرفت