//
کدخبر: ۲۵۶۴۱۸ //

درخواست سانه از مدیران منچسترسیتی برای فراهم کردن انتقالش به بایرن مونیخ

لروی سانه برای انتقال به بایرن مونیخ به نتیجه قطعی رسیده است.

 درخواست سانه از مدیران منچسترسیتی برای فراهم کردن انتقالش به بایرن مونیخ
به گزارش فرتاک نیوز،

لروی سانه در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال به جدایی از منچسترسیتی نزدیک تر از همیشه شده و به نظر می رسد بایرن مونیخ مقصد بعدی او خواهد بود. مدیر برنامه سانه برای اطمینان از بازگشت این وینگر جوان و آلمانی به خانه پس از چهار سال در سیتی تلاش های خود را افزایش داده اند و خود لروی سانه نیز علاقمند به این انتقال است.

لروی سانه در تابستان سال گذشته نیز تا آستانه انتقال به مونیخ پیش رفت، اما یک مصدومیت غیرمنتظره در دیدار مقابل لیورپول در جام خیریه باعث دوری او از میادین تا همین امروز شده و حالا به نظر این انتقال در تابستان امسال نهایی خواهد شد.

طبق ادعای نشریه کیکر، لروی سانه اخیرا به طور قطعی به این نتیجه رسیده که می خواهد به بایرن بپیوندد. هانسی فلیک نیز تردیدهای گذشته در مورد سانه را کنار گذاشته و از مدیران تیمش خواسته شرایط انتقال او به آلیانس آره نا را فراهم سازند. بایرن مونیخ در حال حاضر آمادگی دارد مبلغی در حدود 80 میلیون یورو برای لروی سانه به منچسترسیتی پیشنهاد دهد. جالب اینجاست این رقم تقریبا نیمی از آنچه سیتی در تابستان گذشته و قبل از مصدومیت این وینگر 24 ساله درخواست کرده بود، می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان