//
کدخبر: ۲۵۶۳۰۲ //

خبری ناراحت کننده برای رئال و بارسا

به نظر می‌رسد که انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی علاقه ای به ترک این تیم نداشته باشد.

خبری ناراحت کننده برای رئال و بارسا
به گزارش فرتاک نیوز،

انگولو کانته 20 بازی از 42 دیدار چلسی در این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، زانو و مچ پا از دست داده است؛ موضوعی که باعث شده متئو کوواچیچ و جورجینیو در غیاب او همکاری خوبی در میانه زمین تیم لندنی با یکدیگر داشته باشند.

در همین حال، ظهور بیلی گیلمور و بازگشت روبن لوفتوس چک از مصدومیت به گزینه های فرانک لمپارد برای خط میانی اضافه کرده است. همچنین راس بارکلی و میسون مونت نیز اخیراً به میادین بازگشته اند.

سرمربی چلسی یعنی فرانک لمپارد اما هنوز تصمیمی در رابطه با بازیکنان خروجی چلسی نگرفته است چرا که او به باقی ماندن فضای رقابتی درون تیمش تا پایان مسابقات اعتقاد ویژه‌ای دارد.

با این حال اخیراً گفته شد که زین الدین زیدان علاقه زیادی به جذب هموطن خود از چلسی دارد و قصد دارد این بازیکن را در کنار کاسمیرو به عنوان هافبک دفاعی در تیمش داشته باشد. از طرف دیگر به نظر می رسد که بارسلونا نیز به جذب انگولو کانته علاقمند است و پیشنهاد معاوضه کوتینیو با این فرانسوی را ارائه داده است.

انگولو کانته اما در چلسی حقوق هفتگی ۲۹۰ هزار تومان دریافت می‌کند و بر اساس ادعای نشریات انگلیسی هیچ قصدی برای ترک استمفوردبریج ندارد. سه سال از قرارداد هافبک فرانسوی با چلسی باقی مانده و به نظر می‌رسد که او می خواهد دوباره در آینده قابلیت های خود را در این تیم به نمایش بگذارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان