تاریخ انتشار: 1395/06/19 13:41
کد خبر: 262502

رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید دست به دامن CAS شدند

دو باشگاه مادریدی برای فرجام‌خواهی از حکم صادره فیفا در مورد ممنوعیت در فعالیت در نقل و انتقالات به دادگاه عالی ورزش مراجعه می‌کنند.
رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید دست به دامن CAS شدند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، دو باشگاه رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید که به دلیل عقد قراردادهای غیرمجاز با بازیکنان زیر 18 سال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از جذب بازیکنان جدید در دو پنجره نقل و انتقالات آینده محروم شده بودند، درخواست تجدیدنظر در حکم صادره را به کمیته استیناف فیفا داده بودند که این کمیته شب گذشته (پنجشنبه) با رد این درخواست، حکم کمیته انضباطی این نهاد را تأیید کرد.

دو باشگاه رئال‌مادرید که حالا به مدت یکسال (پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش‌رو و فصل نقل و انتقالات تابستان 2017) از جذب بازیکن جدید محروم خواهند بود، به طور رسمی اعلام کردند که برای فرجام‌خواهی در حکم صادر شده از سوی فیفا به دادگاه عالی ورزش (CAS) مراجعه خواهند کرد.

پیش از این باشگاه بارسلونا هم به دلیل زیر پا گذاشتن قانون مشابه از سوی فیفا با چنین محرومیتی مواجه شده بود و به مدت یک سال از جذب بازیکن محروم بود. محرومیت این باشگاه پس از فصل نقل و انتقالات زمستانی 2015 به پایان رسید و آبی‌و‌اناری‌ها پس از گذشت حدود 6 ماه از خرید آردا توران و الیکس ویدال توانستند از این دو بازیکن استفاده کنند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nr8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت رئال مادرید و اتلتیکو از نقل و انتقالات