تاریخ انتشار: 1395/06/19 16:37
اختصاصی/
کد خبر: 262460

حاجی مایلی مچ حاجی فیروز را خواباند

یکی از حساس ترین بازی های هفته اخیر لیگ دسته اول در انزلی برگزار شد، جایی که باید محمد مایلی کهن و فیروز کریمی به همراه تیم های شان در برابر یکدیگر قرار می گرفتند.
حاجی مایلی مچ حاجی فیروز را خواباند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و اکسین البرز در حالی آغاز شد که هر دو تیم نیاز مبرم به سه امتیاز آن داشتند، ملوانی ها در خانه خود نمی خواستند عنوان تیم بازنده را یدک بکشند و بازهم می خواستند به صدر اضافه شوند، در طرف دیگر اکسین نیز برای ادامه صدرنشینی خود نیاز به همه امتیازات بازی داشت.

به غیر حساسیت در جدول، حضور دو مربی کارکشته روی نیمکت دو تیم نیز بر جذابیت این بازی افزوده بود، فیروز کریمی که خود، روزگاری با تیم ملوان توانسته بود نتایج فوق العاده ای کشب کند یک بار دیگر دیگر به انزلی آمده بود تا بازهم بتواند با شادمانی زمین را ترک کند و در طرف دیگر محمد مایلی کهن نیز در ادامه نتایج خوبی که با ملوانان گرفته بود تصمیم داشت بازهم امتیاز بازی خانگی را از دست ندهد.

بازی ششم دو تیم در حالی به دقایق پایانی نزدیک می شد که تیم ها تقریبا به یک اندازه دروازه یکدیگر را تهدید کرده بودند و به صورت پایاپای به پیش می آمدند اما در نهایت و در حالی که بازیکنان خود را برای شنیدن سوت پایان آماده کرده بودند این انزلی چی ها بودند که توانستند گل برتری را به ثمر برسانند و سه امتیاز شیرین به دست بیاورند.

هر دو مربی نامدار حاضر در ورزشگاه تختی، روز گذشته به مانند همیشه حواشی خاصی را به همراه داشتند، فیروز کریمی که کماکان همان حرکات جالب لب خط را به همراه خود دارد و با شیوه های منحصر به فردش، بازیکنان را هدایت می کند، مایلی کهن نیز یک بار و به دلیل شعارهای هواداران این تیم علیه رشتی، به نشانه اعتراض نیمکت ملوان را ترک کرد اما در نیمه دوم و زمانی که هواداران این تیم دیگر شعاری سر نمی دادند به زمین بازگشت.

پس از این بازی و با انجام بازی های هفته ششم لیگ دسته اول، اکسین البرز با 12 امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده است و ملوانی ها نیز با 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل پایین تر در رده ششم جدول قرار گرفته است./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmgxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل کامل دیدار ملوان بندرانزلی-اکسین البرز/ پیروزی حق ملوان بود
اختصاصی/