تاریخ انتشار: 1395/06/19 15:35
اختصاصی/
کد خبر: 262478

نیکبخت: داوران به راحتی از حق خیبر چشم پوشی می کنند

سرمربی مستعفی خیبر خرم آباد خبر استعفای خود را تایید کرد.
نیکبخت: داوران به راحتی از حق خیبر چشم پوشی می کنند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نیکبخت" با اعلام این خبر افزود: در جریان مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، داوران به‌راحتی از حق تیم خیبر چشم‌پوشی می‌کنند.

وی ادامه داد: در ورزش ایران ثابت شده هر تیمی مظلوم و فقیر است بیشتر آسیب می‌بینید.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با اشاره به این که در طول شش هفته مسابقات لیگ یک، تیم خیبر در چهار بازی به علت اشتباهات داوری، متضرر شده است، افزود: در بازی با فولاد یزد در هفته اول، پنالتی ناحق به سود تیم میزبان از جانب داور اعلام شد.

وی ادامه داد: در هفته دوم مقابل پارس جنوبی، داور به اشتباه گل سالم خیبر را آفساید اعلام کرد.

نیکبخت با اعلام این که در بازی با اکسین البرز هم گل کاملاً سالم خیبر دیده نشد، افزود: بازی با آلومینیم اراک یک پنالتی برای خیبر سوخت و داور به‌سادگی از کنارش گذشت.

وی اظهار داشت: اوج ناداوری‌ها علیه خیبر در بازی مقابل راه‌آهن اتفاق افتاد که طی آن همگان شاهد بودند که داور به‌راحتی خیبر را قربانی کرد.

سرمربی خیبر با اشاره به این که در جریان بازی با راه‌آهن که پنج‌شنبه هجدهم شهریورماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به قضاوت «علی صفایی» برگزار شد، ادامه داد: همه شاهد مظلومیت تیم ما در این بازی بودند و تا زمانی که این شرایط در داوری لیگ یک وجود دارد، ترجیح می‌دهم خانه‌نشین شوم و مربیگری نکنم چون اگر آسیب جسمی هم ببینم کسی پاسخگو نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه در این چند بازی، علیرغم این که داوران به ضرر ما سوت زده‌اند، اما کسی پاسخگو نیست، افزود: همه دیدید که داوران چه بلایی بر سر تیم ما آورده‌اند و لذا در اعتراض به داوری‌ها، از فوتبال خداحافظی می‌کنم و این ورزش را نمی‌خواهم.

قابل ذکر است در جریان بازی راه‌آهن و خیبر خرم‌آباد و دقیقه 78 برخورد مشکوک مدافع خیبر را "علی صفایی" داور بازی خطا اعلام کرد؛ این در حالی بود که یک دقیقه قبل از آن توپ درون محوطه جریمه راه‌آهن به صورت محرز به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد و تغییر جهت داد اما داور آن صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

این بازی که در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد، خیبر در حضور بیش از دو هزار تماشاگر با گل‌های دقیقه 8 حمید طاهری‌فر و دقیقه 78 محسن بیاتی‌نیا (پنالتی) چهارمین شکست خود را تجربه کرد و با دو امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفت.

خبر: سیامک کوهگردزاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8l6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خیبر خرم آباد-اکسین البرز/ ترفندهای کریمی در برابر جوانی نیکبخت
اختصاصی/