تاریخ انتشار: 1395/06/18 17:16
کد خبر: 262615

قلعه نویی برای برانکو سنگ تمام می گذارد

دعوای کی روش و برانکو باعث خوشحالی قلعه نویی شد تا از این پس همراهی برای مقابله با کی روش داشته باشد.
قلعه نویی برای برانکو سنگ تمام می گذارد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دعوای جدید کی‌روش و برانکو، بیشتر از همیشه امیر قلعه‌نویی را خوشحال کرده است. سرمربی تراکتورسازی که رابطه خوبی با برانکو دارد، یک حامی بزرگ برای مقابله با کی‌روش پیدا کرده و هر بار در مصاحبه‌هایش از سرمربی پرسپولیس تمجید می‌کند. 

 

محسن بنگر و محمد نوری، دو بازیکنی که هر کدام سابقه بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را دارند، این فصل با دست رد برانکو نتوانستند پیراهن پرسپولیس را بپوشند و به تراکتورسازی رفتند. بنگر به شکلی ناخواسته از پرسپولیس جدا شد و نوری نتوانست به این تیم برگردد. آن‌ها برای اولین بار، قرار است روبروی تیم سابق‌شان قرار بگیرند و تقابل آن‌ها با برانکو، به یکی از سوژه‌های مهم تبدیل شده است.

قلعه‌نویی به همه بازیکنان تراکتورسازی و به صورت خاص بنگر و نوری، گفته پیش از بازی باید برای برانکو گل ببرند و استقبال خوبی از مربی سابق‌شان داشته باشند. ژنرال فعلا نمی‌خواهد هیچ حاشیه‌ای، رابطه خوبش با برانکو را تحت تاثیر قرار دهد و بزرگترین حامی او بین مربیان خارجی را ناراحت کند.

قلعه‌نویی در آستانه بازی تراکتورسازی و پرسپولیس هم برنامه ویژه‌ای برای استقبال از برانکو تدارک دیده و می‌خواهد برای دوست کرواتش سنگ تمام بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opowl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرق برانکو و کی روش در نحوه استفاده از طارمی