تاریخ انتشار: 1395/06/18 01:16
کد خبر: 262696

خواسته مردم از صدا و سیما؛ دیدارهای هف سمنان را پخش زنده کنید

پخش زنده مسابقات تیم فوتبال هف سمنان وپیروزی گرمسار کمترین خواسته مردم از صداوسیمای مرکز استان است
خواسته مردم از صدا و سیما؛ دیدارهای هف سمنان را پخش زنده کنید

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، یکی از ضعف های عمده و اساسی صداو سیمای مرکز سمنان کم توجهی به ورزش و ورزشکاران است. اوج ارادت این سازمان تهیه یک برنامه چهل و پنج دقیقه ای در شنبه شب هر هفته است و به صورت عادی در طول یک سال نوبت به یک رشته ورزشی هم نخواهد رسید.

 

در صورتی که با وجود افراد توانمند و کاربلدی در این مرکز بیشتر از شرایط فعلی انتظار می رود و توقع می رود مرکز صدا و سیمای استان سمنان با توجه به پتانسیل های موجود به یکی از مراکز مهم که می تواند باعث سرگرمی جوانان این خطه کویری شود تبدیل شود.

 

صدا وسیمای مرکز سمنان در گذشته این بهانه را داشت که مسابقات فوتبال در سطح فنی بالا و قابل توجه در استان نداریم که خوشبختانه الان وجود تیم هف سمنان و بازی های خوبی که این تیم از خود به نمایش می گذارد، این بهانه دیگر معنایی ندارد.

 

لذا درخواست اهالی ورزش و به ویژه طرفداران رشته پرطرفدار فوتبال از رئیس صداوسیمای مرکز سمنان این است که حداقل مسابقات تیم هف در لیگ دو و جام حذفی و حتی پیروزی گرمسار در لیگ سه کشور به صورت زنده پخش شود.

 

حتی می توان مسابقات مهم فوتبال لیگ استان را هم به طور کامل تحت پوشش قرار داد تا این نهاد مهم در توسعه ورزش به ویژه فوتبال نقش خود را ایفای نماید.

 

بدون شک در تمام دنیا صداوسیما بابت پخش زنده مسابقات مهم ورزشی مبلغی را هم  پرداخت می نماید و این بسیار زشت است که بابت مهم ترین رویدا های ورزشی از تیم های باشگاهی طلب پول شود  ،همین که تیم های باشگاهی بتوانند در این شرایط وانفسای اقتصادی گلیم خود را از آب بیرون بکشند،بزرگترین خدمت را به ورزش شهر و استان کرده اند.

 

لذا با توجه به حضور آقای حجت منتظر که همیشه دغدغه جوانان و آینده آنها را دارند،.انتظار داریم برای حداقل سرگرمی و دلخوشی جوانان استان دستور پخش زنده مسابقات فوتبال تیم هف، پیروزی گرمسار و حتی نماینده های استان در مسابقات فوتبال پایه کشور را صادر نمایند تا بزرگترین خدمت را برای عاقبت بخیری خود کرده  و دعای خیر مردم استان را به همراه داشته باشند و بر این باور باشیم که صداوسیما نهادی است که باید به دنبال جذب مخاطب بیشتر باشد تا از نفوذ برنامه های ماهواره ای بی هویت جلوگیری شود ،امیدواریم که این چنین شود.

رشید دلدار سمنانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eqa9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخنی با اسماعیل حلالی؛ هف سمنان گول هفته اول را نخورد