تاریخ انتشار: 1395/06/17 20:46
کد خبر: 262744

بازی ۶ امتیازی برای استقلال

قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم توجهات به این تیم را بیشتر از قبل کرد ولی با این حال این تیم در فصل نقل و انتقالات نتوانست آن‌طور که باید و شاید ظاهر شود و علاوه بر سرمربی موفق خود، چند ستاره‌‌اش را هم از دست داد.
بازی ۶ امتیازی برای استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سیروس پورموسوی که با رفتن ویسی از نفر دوم به نفر اول نیمکت آبی‌های خوزستانی بدل شد، با بضاعتی که در اختیار داشت تلاش کرد تا تیمی آبرومند را روانه بازی‌های لیگ شانزدهم کند و انصافاً در ۴ هفته ابتدایی استقلالی‌ها فوتبالی به مراتب تهاجمی‌تر از فصل گذشته به نمایش گذاشتند. در اینکه عملکرد دفاعی آن‌ها به مراتب ضعیف‌تر از فصل گذشته است و تا همین چهار هفته حدود ۶۰ درصد کل ۳۰ هفته گذشته گل خورده شکی نیست اما خط حمله این تیم هم آمار موفقی دارد و از ۳ گلزن برتر لیگ امسال دو نفر از استقلال خوزستان هستند.
مشکل عمده آبی‌ها برای لیگ امسال در پرداخت‌ها و مسائل مالی بوده که گویا طی هفته‌های اخیر تلاش‌هایی صورت گرفته این مشکل به حداقل برسد و حتی استاندار خوزستان هم چند روز پیش در تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و مربیان آبی‌پوش دلگرمی بدهد.

استقلالی‌ها اگر از پس مشکلات مالی برآیند در لیگ امسال هم می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند. شاگردان پورموسوی در شروع لیگ برتر مهمان پدیده مشهد هستند، تیمی که عملکرد نسبتاً خوبی داشت و در جدول هم‌امتیاز حریف خوزستانی و البته با تفاضل گل پایین‌تر است. استقلال اگر در این بازی بتواند نتیجه معقولی بگیرد برای بازی‌های آتی صاحب روحیه مضاعفی می‌شود و می‌تواند امیدوار باشد خود را در جدول از جایگاه فعلی بالاتر بکشد اما اگر نتواند برابر پدیده صاحب یک نتیجه خوب شود طبیعتاً برای بازی‌های بعد هم دچار مشکل روحی خواهد شد به خصوص اینکه در هفته ششم هم باید خارج از خانه یک دربی حساسی دروناستانی مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کند. پورموسوی که اکنون مجبور است هم مسائل فنی تیمش را ارتقا ببخشد و هم آنها را به لحاظ روحی آماده ساخته و معضل مالی را از ذهن آنها خارج کند، خوب می‌داند اگر بر این مسائل فائق نیاید آینده سرمربیگری خود را هم در خطر خواهد دید به همین دلیل به بازی مقابل پدیده به عنوان یک بازی ۶ امتیازی نگاه می‌کند تا با کسب پیروزی از هر لحاظ برای بازی با صنعت نفت آماده شده و مدیران باشگاه هم مجاب شوند تدابیری برای حل مشکلات این تیم خوب و باآتیه بیندیشند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq6kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی دوباره منصوریان در جذب مدافع ملی‌پوش