تاریخ انتشار: 1399/01/22 23:11
سرمربی خیبر خرم‌آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 65589

خادمی : قطعا صعود خواهیم کرد / به نظر فدراسیون احترام می گذاریم

سرمربی خیبر خرم آباد گفت : وظیفه ما حفظ آمادگی تیم است، هر تصمیمی که فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات بگیرند برای ما قابل احترام است.
خادمی : قطعا صعود خواهیم کرد / به نظر فدراسیون احترام می گذاریم

مهرداد خادمی سرمربی تیم لیگ دویی خیبر خرم آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به حمایت های دکتر عبدی  توانستیم شرایط خوبی را برای خیبر فراهم کنیم، در پیش فصل مسابقات تمرینات خوبی برگزار کردیم و در ادامه با تلاش بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

وی افزود : با دقت در چند دیدار خانگی می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و جایگاه بهتری نیز در جدول مسابقات کسب کنیم، البته در چند دیدار بیرون از خانه مانند بازی برابر شهید قندی و شهرداری آستارا عملکرد داوری ما را اذیت کرد و مانع از کسب ۳ امتیاز در آن دیدارها برای ما شد.

خادمی درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات بیان کرد : یکی از مشکلات کشور ما این است که برخی در خارج از حوزه اختیارات خود اظهار نظر می کنند، به نظر بنده وظیفه ما چیز دیگری است و وظیفه فدراسیون نیز مشخص است و مسئولین فدراسیون قطعاً با توجه به شرایط تصمیم خواهند گرفت، اگر ببینند شرایط مساعد است مسابقات را ادامه می‌دهند و اگر ببینند ادامه مسابقات سلامتی جان افراد را به خطر می اندازد این کار را نمی کند چون حفظ جان انسان از هر  چیزی مهم تر است، ما نیز به نظر مدیران و مسئولین فدراسیون احترام می گذاریم.

سرمربی خیبر خرم آباد با بیان این‌که لیگ بسیار منظمی برگزار شده است افزود : آقای شفیعی و دیگر همکارانشان در بخش برگذاری مسابقات لیگ دسته دوم نظارت بسیار خوبی داشته اند و پیش از به وجود آمدن این بیماری لیگ بسیار منظمی را برگزار کردند، انشاالله این بیماری نیز هر چه سریعتر به اتمام برسد تا شاهد برگزاری ادامه این لیگ خوب و پویا باشیم، لیگ دسته دوم یکی از سخت‌ترین لیگ‌های کشور است و برگزاری این لیگ نیز دشواری‌های خاص خودش را دارد، تمام عوامل فوتبال باید برای ارائه بازی های زیبا تلاش کنند تا در کنار یکدیگر شاهد لذت بردن مردم از دیدن فوتبال باشیم.

سرمربی خیبر خرم‌آباد تصریح کرد :  تیم ما از ابتدای مسابقات یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ آزادگان بوده است، و هم اکنون نیز سرنوشت صعود در دستان خودمان است، به مردم خرم‌آباد قول می دهم در پنج بازی آینده نیز نتایج خوبی کسب کنیم و قطعاً به لیگ دسته اول صعود کنیم.

خادمی در پایان گفت :  از آقای عبدی تشکر ویژه می کنم که با حمایت های خودشان به خیبر جان دوباره بخشیدند انشاالله با تلاش تمام عوامل باشگاه این فصل لیگ یکی شویم و دل هواداران پرشور خیبر را شاد کنیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7jm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان 90 دقیقه داد می زد و توهین می کرد!
فورین یانگ ویرت:

 یگانه : تیم های با ریشه‌ای در لیگ حضور دارند / خیبر لیگ یکی خواهد شد
بازیکن خیبر خرم آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :

 علیخانی: رقابت در لیگ دو بسیار سخت است / قطعا به لیگ یک صعود می‌کنیم
بازیکن خیبر خرم آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :

ملک : برای صعود هم قسم شده‌ایم/حساسیت مسابقات بالا خواهد رفت
دروازه‌بان خیبر خرم‌آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: