//
کدخبر: ۲۵۵۲۵۱ //

مولر:نیمکت نشینی به من فرصت فکر کردن داد

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می گوید که نیمکت‌نشینی در زمان نیکو کواچ به او فرصت فکر کردن داده است.

مولر:نیمکت نشینی به من فرصت فکر کردن داد
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالیکه طی ماه های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی توماس مولر از بایرن مونیخ به گوش رسیده بود اما نهایتاً این بازیکن قرارداد خود را با باواریایی ها تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد. این بازیکن ۳۰ ساله اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به حساب می‌آید در ۵۲۱ بازی ۱۵۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

اوضاع مولر اما در زمان سرمربیگری نیکو کواچ بسیار عجیب و ناامید کننده بود. مولر در آن مقطع زمانی بیشتر یک نیمکت نشین بود اما بعد از جدایی سرمربی کروات و برعهده گرفتن هدایت بایرن توسط هانسی فلیک اوضاع برای ستاره آلمانی نیز تغییر کرد و او در ۱۵ بازی آمار فوق العاده ۶ گل و ۱۲ پاس گل را به ثبت رساند.

توماس مولر در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " در فصل پاییز من در ۶ بازی متوالی از ۱۱ دیدار، در ترکیب اصلی حضور نداشتم. این اتفاق دشواری بود و البته به من فرصت فکر کردن داد. این موضوع از نظر روانی برایم بسیار پر تنش بود. من فکر نمی کردم که لزوما در فصل بهار قراردادم را با بایرن مونیخ تمدید کنم.

با تغییر مربی و سبک بازی همه چیز برایم تغییر کرد و رو به جلو پیش رفت. نه تنها بیشتر بازی کردم بلکه توانستم قابلیت‌های خود را به شکل بهتری نمایش دهم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان