تاریخ انتشار: 1395/06/17 11:21
عضو هیئت مدیره باشگاه بانی گستر کیش:
کد خبر: 262883

پازوکی روز بازی مقابل پاس همدان به طور خودجوش ناپدید شد/ از مراجع قانونی برای احقاق حقوق بانی گستر اقدام می کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه بانی گستر کیش گفت: محمود پازوکی روز بازی مقابل پاس همدان به طور خودجوش برای ساعاتی ناپدید شد تا برگزاری بازی بانی گستر با مشکل مواجه شود.
پازوکی روز بازی مقابل پاس همدان به طور خودجوش ناپدید شد/ از مراجع قانونی برای احقاق حقوق بانی گستر اقدام می کنیم

سید حسن حسینی در گفت و گو با فرتاک ورزشی با انتقاد از عدم همکاری رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش در برگزاری بازی مسابقه بین تیم های بانی گستر کیش و پاس همدان در چارچوب هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور که منجر به لغو این دیدار شد، اظهار داشت: متأسفانه در شرایطی که بانی گستر تنها نماینده فوتبال این جزیره زیبا در فوتبال کشور به شمار می رود رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش با قرار دادن فواره آب و عدم همکاری برای آماده سازی زمین بازی مانع برگزاری این بازی خانگی در کیش شده تا خاطره ای تلخ در تاریخ فوتبال این جزیره به ثبت برسد.

 

حسینی در خصوص چرایی این رفتار از سوی رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش یادآور شد: هیئت فوتبال کیش علت این کار خود را مطالبات فصل گذشته این تیم اعلام می کند و این در شرایطی است که در تفاهم نامه ای که با مالک گذشته این تیم منعقد کرده ایم مقرر شده است در مدت یک ماه این مطالبات پرداخت شود و جالب است که بدانید ما تاکنون بخش عمده ای از تعهدات خود را در مقابل خرید تیم انجام داده ایم. با اشاره به صحبت های رییس هیئت فوتبال کیش مبنی بر ارسال نامه برای پرداخت بدهی های تیم با باشگاه تاکید کرد: هیچ گونه نامه ای در تاریخ 10 شهریور در این خصوص دریافت نشده است.

 

وی با اشاره به دستور ویژه دبیر کل فدراسیون فوتبال با توجه به این مدت زمان یک ماهه برای برگزاری این بازی خاطرنشان کرد: در شریطی که دکتر اسدی دبیر کل فدارسیون فوتبال پس از بررسی این پرونده دستور شفاف و صریح به طور کتبی و شفاهی برای برگزاری این بازی داده بود که شاهد نادیده گرفتن این دستور از سوی رئیس هیئت فوتبال کیش بودیم.

 

حسینی با بیا اینکه مجموعه بانی گستر برای کمک و سرمایه گذاری در ورزش جزیره زیبای کیش ورود کرده است، گفت: متأسفانه بد رفتاری با بخش خصوصی در فوتبال ایران در حال یک اپیدمی شدن است که این اتفاق در جزیره کیش که همواره خود را به عنوان پیشانی کشور در عرصه جذب سرمایه گذار معرفی می کند گواهی بر این مدعاست.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان ها برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در ورزش به خصوص فوتبال فرش قرمز پهن می کنند، گفت: در جزیره کیش ماجرا کاملا برعکس است، البته شاید برخی افراد که دست به این اقدامات می زنند، منافع خود را بر منافع مردم و جزیره کیش حائز اهمیت تر می دانند.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه بانی گستر کیش خاطرنشان کرد: مجموعه بانی گستر برای دفاع از حقوق خود به طور رسمی از مراجع قانونی برای احقاق حقوق خود اقدام خواهد کرد.

 

حسینی در پایان تأکید کرد: در شرایطی که شب قبل از برگزاری بازی نماینده شرکت برای مذاکره و توافق با هیئت فوتبال کیش در این جزیره حاضر شده بود که محمود پازوکی در این ساعات به نوعی ناپدید شده و تا دو ساعت قبل از برگزاری بازی پاسخگوی نماینده این باشگاه نبود که البته پس از صدور دستور دبیرکل فدراسیون فوتبال و ابلاغ آن به هیئت کیش سراسیمه در ورزشگاه حاضر شد چراکه انتظار چنین دستوری را از عالی ترین مقام اجرایی فدراسیون فوتبال نداشت، هرچند که در نهایت به این دستور نیز اعتنایی نکرد و شاهد به وجود آمدن چنین اتفاق تلخی در ورزش کیش شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka6y8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال در کیش، مات شد!
آقای مونسان؛ نگذار افراد با اعتبار کیش بازی کنند؛