//
کدخبر: ۲۵۴۷۱۳ //

مسابقات فوتبال به چه شکلی و از چه زمانی شروع خواهد شد؟

دولت آلمان در نظر دارد پس از ۱۹ آوریل محدودیت‌های قرنطینه در این کشور را کاهش دهد تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

مسابقات فوتبال به چه شکلی و از چه زمانی شروع خواهد شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت آلمان قوانین جدید محافظتی در مقابل کرونا از جمله استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی، محدودیت در تجمعات و شناسایی سریع زنجیره‌های انتقال کرونا را تهیه و تدوین کرده است تا بتواند از ۱۹ آوریل به قرنطینه آلمان پایان داده و وارد فاز جدید بازگشت به زندگی عادی شوند.

در پیش‌نویس این برنامه عملیاتی که توسط وزارت کشور آلمان تدوین شده آمده است که با اجرایی شدن قوانین جدید و از سرگیری مجدد زندگی اجتماعی آلمان‌ها، تعداد ​​افرادی که یک فرد آلوده به ویروس می‌تواند آلوده کند می‌بایست کمتر از ۱ نفر باشد.

مغازه‌ها و هم‌چنین مدارس در مناطق مشخص مجاز به بازگشایی و از سرگیری کار خود خواهند بود، اگرچه تمهیدات و اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌چنان اعمال شده و مورد توجه خواهند بود.

محدودیت‌های سختگیرانه در مرزها کمتر خواهد شد، این در حالی است که از برگزاری رویدادهای بزرگ و جشن‌ها و تجمعات خصوصی جلوگیری به عمل خواهد آمد. به محض تأمین ماسک‌های محافظتی به اندازه کافی، استفاده از آن‌ها در قطار، اتوبوس، محل کار و اماکن عمومی اجباری خواهد بود.

آلمان با تعطیلی تمامی رستوران‌ها و بیشتر مغازه‌ها از ۲۲ مارس قرنطینه شده است. آلمان با توجه به اتفاقات و شیوع ویروس کرونا در سال‌جاری با رکود اقتصادی مواجه می‌شود که سیاستگذاران آلمانی را نسبت به بازگشت آلمان‌ها به زندگی عادی حداقل به این زودی‌ها بدبین کرده است.

در این پیش‌نویس این‌گونه ذکر شده است که بازگشت زندگی اجتماعی آلمان‌ها به حالت عادی توسط مکانیسم‌های محافظتی امکان‌پذیر است که بیش از ۸۰ درصد افرادی را که یک فرد آلوده در طی ۲۴ ساعت گذشته با آن‌ها تماس داشته است، ردیابی و شناسایی کند. افراد آلوده و افرادی که با آن‌ها در ارتباط بوده‌اند در خانه یا هتل‌ها قرنطینه خواهند شد.

بر اساس پیش‌نویس این برنامه عملیاتی، فرض بر آن است که همه‌گیری این ویروس تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان