تاریخ انتشار: 1399/01/18 09:17
کد خبر: 65975

تمرینات تیم بایرن مونیخ از سر گرفته خواهد شد

باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که با وجود تداوم بحران کرونا تمرینات تیم اول این باشگاه از سرگرفته خواهد شد.
تمرینات تیم بایرن مونیخ از سر گرفته خواهد شد

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای که در وبسایت این باشگاه قابل مشاهده است اعلام کرد تیم اول باشگاه از امروز دوشنبه تمرینات خود را در گروه‌های کوچک از سر خواهد گرفت. بر اساس این بیانیه شاگردان هانسی فلیک با رعایت دستورالعمل‌های دولت آلمان درباره حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در تمرینات شرکت خواهند کرد. با اینحال باشگاه از هواداران خواسته که از تیم و مجموعه تمرینی‌اش فاصله بگیرند.

درحالیکه بوندس‌لیگا فعلا تا تاریخ 30 آوریل به تعویق افتاده و تاریخ قطعی از سر گیری این لیگ هنوز مشخص نیست باشگاه بایرن در بیانیه خود چنین آورده:" تیم اول باشگاه بایرن مونیخ از روز دوشنبه 6 آوریل تمرینات خود را در گروه‌های کوچک در سابنر اشتراسه از سر خواهد گرفت".

563

در ادامه بیانیه بایرن آمده:" این تمرینات تیم با رعایت دستورالعملهای دولتی انجام خواهد شد. لازم به توضیح است که تمامی موارد و قوانین بهداشتی با دقت بالا رعایت خواهد شد".

بازگشت بایرن به تمرینات گروهی با توجه به این انجام می‌شود که سازمان لیگ آلمان چندی پیش از تیمها خواسته بود تا تاریخ 5 آوریل یعنی دیروز از تمرینهای گروهی خودداری کنند. در ادامه بیانیه  بایرن مونیخ چنین می‌خوانیم:" تمرین بایرن مونیخ بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود و ما با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از هواداران می‌خواهیم به رعایت دستورات مقامات مربوطه ادامه داده و از حضور در مجموعه تمرینی ما خودداری کنند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486oxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا به دنبال خلاص شدن از ستاره برزیلی