تاریخ انتشار: 1395/06/15 08:54
کد خبر: 263321

بهانه جویی و کارشکنی سعودی‌ها؛ عراق باید به عربستان بیاید

رئیس فدراسیون عربستان قبل از بازی مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی دوباره آتش درگیری را شعله ور کرد و گفت: عراق باید برای بازی با ما به ریاض بیاید!
بهانه جویی و کارشکنی سعودی‌ها؛ عراق باید به عربستان بیاید

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم‌ملی فوتبال عراق اکنون در مالزی است تا خود را برای دیدار فردا مقابل عربستان در بازی رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده کند.

فدراسیون عراق پس از کمشکش‌ها و بهانه‌جویی‌های فراوان سعودی‌ها برای نیامدن به تهران در نهایت مالزی را برای میزبانی از آنها انتخاب کرد البته مسئولان عراق با زیرکی بازی خانگی عربستان را با موافقت فیفا گرفتند ولی سعودیها تا الان کشور ثالثی را برای میزبانی از عراق در بازی برگشت انتخاب نکرده‌اند و کماکان به کارشکنی خود ادامه می‌دهند.

در این راستا احمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان قبل از دیدار با عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 عنوان کرد: عراق مالزی را برای میزبانی انتخاب کرد ولی ما کماکان بر تصمیم خود هستیم و دیدار خانگی ما باید در عربستان برگزار شود و از حق خود نمی‌گذریم و منتظر رای نهایی فیفا هستیم!

این اظهارت احمد عید درحالی است که پیش از این فیفا رای خود را درباره این دیدار صادر کرده بود و آنها را ملزم به انتخاب کشوری ثالث برای دیدار با عراق کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrqew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعا عجیب عربستانی ها: با عراق در خاک خودمان بازی می‌کنیم