//
کدخبر: ۲۵۳۸۸۸ //

برگزاری مسابقات پرسپولیس و سپاهان در قطر

در صورت قبول کردن ای‌اف‌سی به انجام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت مجتمع، قطر شانس بالایی برای میزبانی از گروه سوم و چهارم رقابت‌های غرب دارد.

برگزاری مسابقات پرسپولیس و سپاهان در قطر
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه ورزشی الشرق قطر در شماره امروز خود از شانس بالای ورزشگاه‌های جاسم بن حمد در شهر دوحه و الجنوب در شهر الوکره برای میزبانی از دو گروه از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

این روزنامه به احتمال انجام مسابقات به صورت متمرکز اشاره کرد و نوشت امکان برگزاری مسابقات در کشورهای ایران و عربستان به دلیل عدم انجام مسابقه تیم‌های هر کشور در کشور مقابل خبر داد و با توجه به گرمای هوا باید مسابقات در کشورهای جنوب غرب برگزار شود و ازبکستان شانس چندانی نخواهد داشت.

این روزنامه در ادامه به وجود چهار ورزشگاه جاسم بن حمد، الجنوب، اسپیتار و ورزشگاه خلیفه اشاره کرد که تیم‌ها می‌توانند بدون مشکل در این ورزشگاه ‌ها تمرین کنند. وجود امکانات لازم و کافی در شهر دوحه یکی دیگر از نکات مورد توجه خواهد بود. با توجه به حضور تنها دو تیم از کشور قطر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسد در صورت موافقت ای‌اف‌سی با پیشنهاد برگزار مسابقات به صورت مجتمع و میزبانی قطر، تنها گروه‌ الدحیل و السد در کشور قطر برگزار شود.

الدحیل در گروه سوم رقابت‌های با تیم‌های پرسپولیس ایران، الشارجه امارات و التعاون عربستان همگروه است و با سه امتیاز در جدول قرار دارد. السد نیز در گروه چهارم رقابت‌ها همگروه تیم‌های سپاهان ایران، العین امارات و النصر عربستان است و با چهار امتیاز صدرنشین است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان