//
کدخبر: ۲۵۳۸۷۴ //

AFC تاریخ بازی تیم ملی ایران با هنگ کنگ و کامبوج را اعلام کرد

به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ایران روزهای هفدهم و بیست و پنجم مهرماه در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به میدان می‌رود.

AFC تاریخ بازی تیم ملی ایران با هنگ کنگ و کامبوج را اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 شیوع و گستردگی ویروس کرونا باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر مسابقات لیگ قهرمانان، برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را هم به تعویق اندازد.

تیم ملی فوتبال ایران قرار بود هفتم و دوازدهم فروردین ماه امسال در دیدارهای برگشت به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود که این مسابقه همانند تمام دیدارهای قاره، لغو شد.

در حال حاضر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار قرار دارد و احتمالاً این بازی ها در ماه آگوست انجام می شود.

روزنامه «الشرق» قطر امروز اعلام کرد که AFC در حال ارزیابی تاریخ های جایگزین برای مسابقات معوقه ملی در ماه مارس (فروردین) است.

طبق ادعای این روزنامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد را برای برگزاری این مسابقات مطرح کرده و قرار است این بازی ها روزهای هشتم و شانزدهم اکتبر (۱۷ و ۲۵ مهرماه) برگزار شود.

الشرق در ادامه خبر خود نوشت: «انتظار می رود کنفدراسیون آسیا این دو پیشنهاد را به فدراسیون های محلی ارائه بدهد تا دیدگاه و نظرات آنها را بداند اما در نهایت بازهم همه چیز به شرایط کشورها و ویروس کرونا بستگی دارد.»

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که حکم انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را هم دارد بعد از عراق و بحرین با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

هدایت تیم ملی ایران بعد از جدایی مارک ویلموتس به دراگان اسکوچیچ رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان