تاریخ انتشار: 1399/01/14 06:50
کد خبر: 66319

بازیکن استقلال قراردادش را فسخ کرد

مدافع بلغار استقلال بعد از خلف وعده مدیران استقلال قرار داد خود را با این باشگاه فسخ کرد.
بازیکن استقلال قراردادش را فسخ کرد

بودروف بازیکنی است که در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد امضا کرد و در مدتی که در استقلال حضور داشت حتی یک دلار از قراردادش از این باشگاه را هم دریافت نکرد.

بودروف در هنگام تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا  ایران را به مقصد بلغارستان ترک کرد و با ارسال یک نامه از طریق وکیل خود به مدیران استقلال تا ششم فروردین فرصت داد تا بخشی از مطالباتش را دریافت  کند.

با این حال بی توجهی مدیران استقلال به درخواست این بازیکن باعث شد او از حق قانونی خود استفاده کند و امشب قرار داد خود را با آبی ها فسخ کند.

‌بودروف در مدت کوتاهی که عضو استقلال بود اسماعیل خلیل زاده، علی فتح الله زاده و جدیدا سعادتمند را به عنوان مدیرعامل و سرپرست در این باشگاه دید اما هیچ کدام خواسته های این مدافع بلغارستان را برآورده نکردند.

نکته مهم در مورد بودروف اینکه قرار داد او با استقلال یک سال و نیمه است و قرار بود در صورت رضایت کادر فنی قرارداد این بازیکن برای فصل دوم ادامه پیدا کند اما او از حق قانونی خود استفاده کرد و قرار داد خود را با آبی ها فسخ کرد.

این مسأله سریال ادامه دار مشکلات در استقلال است که با فسخ قرارداد بودروف بیش از پیش نمود کرد؛ در این بین میلیچ و دیاباته هم دقیقا با همین مشکل روبرو هستند و اگر احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سریع فکری به حال این موضوع نکند ممکن است آنها هم قراردادهای خود را در روزهای آتی فسخ کنند.

گفتنی است قرارداد بودروف با استقلال ١٠٠ هزار دلار بود که این بازیکن در مدت حضور در جمع آبی ها هیچ پولی دریافت نکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlpzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلغاری استقلالی ها انتظارات را برآورده نکرد