//
کدخبر: ۲۵۳۸۰۷ //

ماجرای مثلثی که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت

چند فصل قبل پرسپولیس در آستانه قهرمانی بود که در نهایت نتوانست این امر اتفاق بیفتد .

ماجرای مثلثی که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت

به گزارش فرتاک نیوز، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس که چهارفصل قبل در تیم نفت مانع از قهرمانی سرخ پوشان شده بود در رابطه با دیدار تیم های نفت تهران و پرسپولیس گفت: شرایط خیلی سختی در نفت تهران و قبل از دیدار با پرسپولیس داشتیم. قرار بود در نیم‌فصل همان سال به پرسپولیس بروم، اما یک اتفاقی افتاد که این انتقال انجام نگرفت. در ادامه‌ی لیگ، با پرسپولیس بازی داشتیم و آن زمان، استقلال تیم دوم جدول بود. ورزشگاه آزادی مملوء از جمعیت شده بود و همه تماشاگران می‌گفتند بخاطر اینکه قرار بود بیرانوند نیم‌فصل به پرسپولیس بیاید، ۱۰۰ درصد یک حرکتی به نفع پرسپولیس و قهرمانی آن انجام می‌دهد تا سال بعد در این تیم باشد، اما من پیش خودم گفتم بیرانوند مگر می‌گذارد پرسپولیس قهرمان شوند؟ حالا شاید تماشاگران پرسپولیس از این حرف من ناراحت شوند، اما واقعیت این است که اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد که نمی‌آمدند سراغ بیرانوند!

* پرسپولیس قهرمان می‌شد، بیرانوند را فراموش می‌کرد

بیرانوند وقتی روبه‌روی پرسپولیس بازی می‌کند، باید بهترین بازی خود را انجام دهد. پیش خودم گفتم اگر پرسپولیس قهرمان شود، دوباره با دروازه‌بانانش تمدید قرارداد می‌کند و بیرانوند فراموش می‌شود؛ بنابر این با وحید امیری و سید جلال حسینی گفتیم محکم بازی کنیم و قهرمانی را از آنها بگیریم چون در این‌صورت به پرسپولیس می‌رویم. بعد از پایان فصل هم هر سه نفرمان به پرسپولیس رفتیم.

* منصوریان قسم داد بهترین بازی‌ام را انجام دهم

آن بازی اتفاقی افتاد که تمرکز خودِ علیرضا منصوریان هم بهم ریخته بود چون صحبت‌های تماشاگران استقلال که می‌گفتند بیرانوند جلوی پرسپولیس بازی خوبی نمی‌کند را به من گفت. آقای منصوریان در رختکن و قبل از دیدار با پرسپولیس به من گفت «علی تو را به خدا بازی خودت را انجام بده و حواست باشد»؛ واقعا اتفاق بدی افتاد و لیدرهای استقلال هم آمدند و گفتند تو را به قرآن بهترین بازی خودت را انجام بده.


ش

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان