تاریخ انتشار: 1395/06/14 19:40
کد خبر: 263397

مهاجری: بازی با استقلال خوزستان را شبیه سازی کردیم

سرمربی تیم پدیده گفت: برای این بازی تدارکاتی شرایط سختی داشتیم. چون چند بازیکن اصلی مان را در خدمت نداشتیم.
مهاجری: بازی با استقلال خوزستان را شبیه سازی کردیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رضا مهاجری در گفت و گو با کاپ،درباره بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما برای این بازی تدارکاتی چند بازیکن خود را نداشتیم و این کار را بر ما سخت می کرد. اما تا زمانی که بازیکنان اصلی ما در زمین بودند بازی پایاپای بود و درست از زمانی که بازیکنان جوان تر را به میدان فرستادم برتری سپاهان بر ما شکل گرفت.

سرمربی تیم پدیده گفت: این بازی برای ما مهم بود چون تفکرات سرمربیان استقلال خوزستان و سپاهان بسیار به هم نزدیک است و ما در واقع با برگزاری این بازی یک نوع شبیه سازی کردیم.

وی در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت: بازیکنان مصدوم ما قطعا تا روز بازی با استقلال خوزستان خواهند رسید و ما در آن روز از همه بازیکنان قادر به استفاده خواهیم بود.

مهاجری در خصوص تیم ملی کشورمان نیز گفت: متاسفانه مسئولین فوتبال می آیند لیگ را یک ماه تعطیل می کنند که تیم ملی آماده شود، آنوقت تیم ملی هم می رود با تیم های درجه چندم بازی تدارکاتی می کند و نتیجه اش نیز همینی می شود که می بینید. یعنی بازی با قطر. اگر ما توانستیم قطر را ببریم، تنها دلیلش اشتباه بزرگ دروازه بان این تیم و خلاقت فردی بازیکنان و غیرت مندی آنها بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gewy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هکر ناکام اکانت تلگرام مهاجری باید منتظر فتا باشد!+ عکس