//
کدخبر: ۲۵۳۶۶۶ //

شیری: هر چه شود پرسپولیس قهرمان است

مدافع پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر مدعی شد که تیمش شایستگی کاملا برای دستیابی به قهرمانی را دارد.

 شیری: هر چه شود پرسپولیس قهرمان است

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس که در نیم فصل دوم بدون رقیب در ترکیب این تیم حضور داشت، امیدوار است با پایان ویروس کرونا، شرایط برای ادامه مسابقات فراهم شود.

شیری در گفت‌وگو با اپلیکیشن پرسپولیس در خصوص سال ۹۸ که به پایان رسید و اتفاقات تلخ و شیرینی که در این سال وجود داشت گفت: سال ۹۸ سال خوبی از نظر فوتبالی برای من بود چرا که توانستیم با پرسپولیس به قهرمانی‌های خوبی برسیم و از این جهت می‌توانم این سال را سال لذت‌بخشی بدانم. امیدوارم که در سال ۹۹ هم موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: البته قبل از هرچیز آرزو می‌کنم که ویروس کرونا در سال ۹۹ ریشه‌کن شود تا همه مردم در آرامش و آسایش بتوانند زندگی کنند و امیدوارم که سال جدید، سال خوبی برای همه مردم باشد. همچنین امیدوارم در این سال به موفقیت‌های زیادی در زمینه شخصی و ورزشی برسم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در این روز های کرونایی چه می‌کند افزود: به هر حال روزهای سخت و آزاردهنده‌ای است اما ما هر روز تمرینات خودمان را ادامه می‌دهیم تا از نظر بدنی عقب نمانیم. به هرحال زندگی همه مردم به نوعی مختل شده و باید بتوانیم این شرایط را تحمل کنیم تا دوباره به زندگی ایده‌آل برگردیم. امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

شیری در خصوص شایعاتی که درباره لغو مسابقات لیگ برتر مطرح شده است افزود: چیزی که در این خصوص به ذهنم می‌رسد این است که چه لیگ ادامه پیدا بکند چه تعطیل بشود پرسپولیس از قهرمانی پا پس نمی‌کشد چرا که قهرمانی حق ماست.

مدافع پرسپولیس افزود: اگر لیگ ادامه داشته باشد که ما کاملا مصمم هستیم و ۹ دیدار باقی مانده را با همه قدرت بازی خواهیم کرد تا قهرمانی خود را جشن بگیریم اما اگر هم قرار باشد به هر دلیلی لیگ تعطیل شود ما ۱۰ امتیاز جلوتر هستیم و این مسئله می‌تواند نشان دهنده قهرمانی ما باشد.

وی درباره فشردگی بازی‌های پرسپولیس در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر خاطرنشان کرد: مطمئناً در صورت ادامه بازی‌ها کار برای ما خیلی سخت خواهد بود چرا که در زمان کم باید در ۳ جام بجنگیم. البته علاوه بر شرایط خوب بدنی باید از نظر ذهنی هم در شرایط خوبی باشیم چرا که بازی‌های سختی در انتظار ماست. خوشبختانه اکثر بازیکنان پرسپولیس با تجربه و میدان دیده هستند و کاملاً با این وضعیت آشنایی دارند. به هر حال باید به گونه ای کار را انجام دهیم که پرسپولیس آسیب نبیند.

وی در پایان گفت: امیدوارم این روزهای سخت هر چه زودتر تمام شود چرا که همه ما دلمان برای هواداران پرسپولیس تنگ شده و امیدوارم که به زودی آنها را دوباره از نزدیک ملاقات کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان