//
کدخبر: ۲۵۳۵۳۷ //

سازمان لیگ طوری قرعه‌کشی کرد که بالاخره استقلال قهرمان لیگ برتر شد!

سهراب انتظاری، مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه نوروزی خاطرات فوتبالی خود را به زبان آورد.

سازمان لیگ طوری قرعه‌کشی کرد که بالاخره استقلال قهرمان لیگ برتر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار، به بحث در مورد خاطراتش از فوتبال پرداخت و اتفاقاتی که طی سال ۹۸ رقم خورد را مورد بررسی قرار داد. صحبت‌های مهاجم اسبق پرسپولیس که هوادارن این تیم با او خاطرات زیادی دارند، را در زیر می‌خوانید:

*نظر شما درباره سال ۹۸ چیست؟

به نظرم بدترین سال قرن را پشت‌سر گذاشتیم! این بیماری کرونا هم اواخر سال را تحت‌الشعاع خود قرار داد و فقط باید امیدوار باشیم زودتر ختم به خیر شود تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

*بهترین خاطره دوران ورزشی شما چیست؟

زمانی که تازه به پرسپولیس پیوستم، دیداری با ذوب‌آهن در ورزشگاه تختی داشتیم. من در آن بازی عملکرد بسیار خوبی داشتم و یکی از روز‌های خوب فوتبالی را سپری می‌کردم اما متاسفانه در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. به رختکن که رفتیم علی پروین مثل همیشه عصبانی بود و با تک‌تک بازیکن‌ها طبق ادبیات خودش صحبت می‌کرد. کسی هم جرات جواب دادن نداشت. من آن زمان با اخلاق علی پروین آشنایی نداشتم به همین خاطر وقتی به سمت من آمد و گفت: «پسر این چه وضع بازی بود؟ چرا در زمین راه میری؟» من هم اشتباه کردم و گفتم: «علی‌آقا من بهترین بازیکن زمین بودم!» تا این جمله را گفتم، پروین به محمود خوردبین سرپرست تیم گفت: «این پسر مهره قراردادش خشک نشده، حرف هم می‌زنه. فردا بیاید باشگاه رضایتنامه بگیرد و برود!» خلاصه فردای آن روز، تمام روزنامه‌ها تیتر زدند انتظاری از پرسپولیس اخراج شد. اما پای‌درمیانی بهروز رهبری‌فرد و خوردبین باعث شد به تیم برگردم.

*تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌تان چه بود؟

دربی ۵۸ تلخ‌ترین خاطره من از دوران ورزشی‌ام رقم خورد. من به بازی رفتم و یک گل هم زدم. آن روز بازی را ۲ بر یک جلو بودیم، اما در دقایق ۹۰ و ۹۳ دو گل خوردیم و بازی را ۳ بر ۲ واگذار کردیم. واقعا روز تلخی برای همه ما بود.

*به نظر شما بهترین بازیکن لیگ در سال  ۹۸ چه کسی بود؟

مهدی ترابی.

*و بهترین لژیونر فوتبال ایران در سال ۹۸؟

کاوه رضایی.

*اهل سینما و ادبیات هستید؟

نه، اصلا! زیاد سینما نمی‌روم و علاقه‌ای هم به کتاب خواندن ندارم.

*پس اوقات فراغت خود را چگونه می‌گذرانید؟

فعلا که به خاطر بیماری کرونا، ۱۰ روز است که در منزل هستم، اما قبل از اینکه این بیماری گسترش یابد، آکادمی فوتبالم فعال بود و تیم‌های پایه را تمرین می‌دادم. در شمال کشور هم با برادرانم کار ساخت و ساز مسکن انجام می‌دهیم.

*امسال عید سفر رفتید؟

خیر، امسال به خاطر کرونا حتی شمال هم نرفتیم چون اطلاع داشتیم وضعیت خوب نیست و باید در منزل بمانیم.

*یک دروغ  ۱۳ می‌گویید؟

سازمان لیگ طوری قرعه‌کشی کرد که بالاخره استقلال قهرمان لیگ برتر شد!

*و پیام نوروزی؟

سال نو را تبریک عرض می‌کنم؛ مخصوصا به هواداران پرسپولیس. سال ۹۸ سال خوبی نبود. واقعیت این است که زندگی مردم سخت شده اما امیدوارم سال ۹۹، مردم از لحاظ اقتصادی جایگاه بهتری داشته باشند. بار دیگر امیدوارم بیماری کرونا ریشه‌کن شود و مردم را مثل همیشه خوشحال ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان