تاریخ انتشار: 1395/06/13 18:50
کد خبر: 263659

دوستان ضعیف تیم ملی/فرار از بدنسازی و انتخاب اشتباه

روز پنجشنه ایران بازی خوبی را برابر قطر انجام نداد و اما بازی ضعیف چند بازیکن به خوبی به چشم می آمد.
دوستان ضعیف تیم ملی/فرار از بدنسازی و انتخاب اشتباه

 به گزارش فرتاک ورزشی، تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی، یا هنوز تیم باشگاهی‌شان را انتخاب نکرده‌اند یا خیلی دیر انتخاب کردند. اتفاقی که علاوه بر افت فردی، موجب تضعیف تیم ملی هم شد. از مدافعان کناری تا دژآگه بازیکنانی بودند که به خاطر نداشتن تمرین‏، به ایران ضربه زدند.

حاجی‌صفی هیچ‌گاه مدافع کناری خوبی نبود.

هافبک سپاهان در این سال‌ها نشان داده که در کارهای تدافعی ضعیف است. او بارها روی حرکات وینگرهای قطری‌ها به سادگی جا ماند. اتفاقی که کی‌روش هم به آن اذعان داشت. سرمربی تیم ملی در پایان بازی گفت که احسان با 80 بازی ملی، این همه اشتباه مرتکب شده و پس سایر بازیکنان با بازی‌های ملی کمتر هیچ ضمانتی نیست که بهتر از او بوده باشند. 

شرایط رضاییان هم بهتر از احسان نبود. رامین هیچ شباهتی به بازیکن تهاجمی سال قبل پرسپولیس نداشت. هیچ‌کدام از سانترهایش در جای درستی فرود نیامد، استارت‌هایش بی‌نتیجه بود و در دفاع هم مثل همیشه کم‌تعهد بود. 

اشکان   دژآگه دیگر نامبر وان تیم ملی نیست. او هم شبیه به شجاعی شده و بیشتر سراغ حرکات نمایشی رفته تا ریتم دادن به بازی. از روزی که دلارهای حاشیه خلیج‌فارس را به فوتبال در سطح بالا را ترجیح داد‏، دیگر هیچ وقت دژآگه‌‌ای نشد که می‌شناختیم. اشکان هم در العربی بلاتکلیف است و با تیمی تمرین نمی‌کند. او در بازی با قطر هم نمی‌دانست دنبال چه چیزی است و سردرگم بود.

photo_2016-09-03_07-48-35

طارمی تا به حال یک روز هم در وینگر چپ بازی نکرده بود. پستی که کی‌روش برای فرار از مدافعان بلندقامت قطر برای او در نظر گرفته بود. ولی مهدی از عهده این پست برنیامد. او مشکل بدنی‌اش باعث شد که نتواند استارت بزند و بارها بدنسازی پیش فصل که از دست داد جلوی چشم همه آمد.

به این لیست البته می توان به زوج نا هماهنگ عزت اللهی و آندو که در میان شگفتی و تعجب بهترین بازیکن زمین اتنخاب شد و همچنین وحید امیری که به صورت واضح با وحید امیری پرسپولیس فاصله داشت نیز اشاره کنیم.

حسام نیک پی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kae9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره قرمزها نیمکت‌نشین علیرضا جهانبخش می‌شود؟