تاریخ انتشار: 1395/06/13 18:47
اختصاصی/
کد خبر: 263661

چشم امید قهرمان لیگ برتر به قول استاندار

سرمربی استقلال خوزستان، گفت: استاندار در تمرین قول داد مشکلات باشگاه را پیگیری کند تا هر چه زودتر وضعیت تیم از لحاظ مالی بهبود پیدا کند.
چشم امید قهرمان لیگ برتر به قول استاندار

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سید سیروس پورموسوی در مورد وضعیت تیمش گفت: شرایط مالی که تغییری نکرده است و هنوز مشکلات مالی در تیم وجود دارد. 

وی در مورد اینکه چرا برای تیم اسپانسر نمی‌گیرند تا مشکلات کاهش پیدا کند، خاطرنشان کرد: با چند اسپانسر صحبت شده اما هنوز باشگاه به توافق نهایی نرسیده است. با یک سامانه پیامکی هم  حدود 2-3 ماه است که مذاکره کردیم اما توافق نهایی صورت نگرفته است.

پورموسوی در مورد اینکه آیا استاندار قولی برای حل مشکلات مالی تیم داده است، اظهار داشت: استاندار قول داد تمام تلاشش را انجام دهد تا مشکلات تیم حل شود. استاندارد اعلام کرد با مدیران بانک ملی دیدار می‌کند تا مشکلات گروه ملی حل شود و بدین ترتیب مشکلات استقلال خوزستان که زیر مجموعه گروه ملی است هم حل شود.  امیدوارم در چند روز آینده اتفاقات خوبی در این راستا رخ دهد. تیم ما آسیایی است و اگر به بحران برود شرایط سخت خواهد شد. دو سه روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و امیدوارم اتفاقی نیفتد که پشیمان به بار بیاورد.

گفتنی است؛ شریعتی در نامه‌ای به بانک مرکزی و بانک ملی، این بانک را مقصر هرگونه بحران و عواقب آن از سوی شرکت تابع خودش در تیم استقلال خوزستان قلمداد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md8bw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهرام شفیعی: بازیکن بومی یا غیر بومی چندان ملاک نیست،مهم موفقیت تیم فجر شهید سپاسی است‌