//
کدخبر: ۲۵۲۵۶۰ //

چک ۲.۵ میلیاردی عابربانک مستعفی استقلال

فرتاک ورزشی، عابر بانک مستعفی استقلال هفت میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کرده بود که باید اولین چک آن را پس بگیرد که چالشی بزرگ بر سر راه استقلال خواهد بود.

چک 2.5 میلیاردی عابربانک مستعفی استقلال

به گزارش فرتاک نیوز، آخرین روزهای سال 98 برای استقلال با اتفاقات مدیریتی زیادی هم مواجه بود جایی که عابربانک جدید باشگاه، کسی که به اذعان فرهاد مجیدی و چند تن از بازیکنان در بحرانی ترین شرایط تیم در ورود به لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد از جیب خود میلیاردها تومان هزینه کند براساس سوءتفاهمات از سمت خود استعفا داد تا سونامی تغییرات مکرر در باشگاه استقلال رکورد جالبی از خود به جا بگذارد.

عبدالرضا موسوی مالک ایرلاین زاگرس که پیش از این در همین استقلال و حتی باشگاه صبای قم خودی نشان داده بود این بار در حالی حدود 7 میلیارد تومان به باشگاه قرض داد که علی فتح الله زاده در کشمکش جدل های لفظی خود پرده از بازپرداخت این پول با شرایط ویژه همچون وام بانکی برداشت که گفته می شود اولین قسط آن هم طی چکی 2.5 میلیاردی برای فروردین ماه 99 است.

موسوی که در برنامه زنده تلویزیونی خطاب به فتح الله زاده تاکید کرد این پول را قطعا از باشگاه پس می گیرد مسلما در هفته های اول کاری سال 99 بر سر نقد کردن اولین چک خود پاپس نمی کشد و این واقعیت را هیات مدیره باشگاه و مدیرآتی به خوبی درک کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان