تاریخ انتشار: 1399/01/04 20:40
تابع تصمیم فیفا و نهادهای قانونی هستیم؛
کد خبر: 66991

کامیابی نیا: 10 امتیاز بیشتر داریم و 100 درصد قهرمانیم!

کمال کامیابی نیا می‌گوید پرسپولیس با زحمت به صدر جدول رسیده و باید نهادهای قانونی و بین المللی درباره سرنوشت لیگ تصمیم بگیرند.

کامیابی نیا: 10 امتیاز بیشتر داریم و 100 درصد قهرمانیم!

کمال کامیابی نیا ستاره خط هافبک تیم پرسپولیس که یکی از باتجربه بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرنگار ما راجع به سرنوشت لیگ نوزدهم و همچنین اظهارات مصطفوی مربی استقلال اظهار نظر داشته است. او از وضعیت خود نیز می‌گوید و این که برای بازگشت به تمرینات لحظه شماری می‌کند و دلتنگ چمن فوتبال شده است. این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

 

* همسرم گفت برو بیمارستان اما در خانه ماندم

کمال کامیابی نیا در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط خود در دوران کرونا گفت: در خانه هستم و تمرین می‌کنم. تنها در صورتی که نیاز به خرید باشد از خانه خارج می‌شوم. فکر می کنم البته خیلی ها جدی نگرفتند. در کشورهای دیگر مثل ایتالیا و اسپانیا اوضاع خیلی بدتر است. من صبح اخبار را تماشا می کردم وزیر بهداشت می‌گفت خیلی‌ها گرفتند ولی در خانه شرایط خوب خود را به دست آورده‌اند اما کسانی هم هستند که نیاز به بیمارستان داشتند. برای همین باید در خانه قرنطینه کنیم و مراقبت بیشتری داشته باشیم. من خودم چند روز پیش سرماخوردگی داشتم و در خانه مراقبت کردم و خوب شدم. همسرم سوپ پخت و مراقبت داشت و خوب شدم. با اینکه همسرم گفت به بیمارستان برو در خانه ماندم و شرایط خوبی به دست آوردم. باید همه رعایت کنم و در خانه بمانیم.

 

* طناب می‌زنم و برای خرید بیرون می‌روم

وی درباره روزهای قرنطینه و نقش رسانه ها به خصوص صداوسیما گفت: از صدا و سیما تقاضا دارم که برنامه‌های مناسب‌تری در نظر بگیرد تا موجب سرگرمی مردم شود. سریال پایتخت الان خیلی خوب است و من حتی تکرار آن را هم نگاه می‌کنم. در این شرایط قطعا قرنطینه شدن در خانه سخت و حوصله‌سر بر است و اینکه بشود حداقل صدا و سیما برنامه مناسبی در نظر بگیرد خوب می‌شود. تمریناتم را در خانه دنبال می کنم. طناب می‌زنم و با دنبل‌هایی که دارم فعلا کار می‌کنم تا ضربان قلبم را بالا ببرم. همانطور که گفتم تنها برای کار ضروری یا خرید به بیرون می‌روم. نه مسافرت خواهیم رفت و تنها برنامه تلویزیونی را دنبال می کنیم.

 

 

 

* دلم برای چمن و بچه ها تنگ شده

کامیابی نیا نظر خود درباره تعطیلی لیگ را هم اینطور گفت: صد در صد دلم برای فوتبال که چه بگویم حتی برای دیدن چمن هم تنگ شده است. هر روز با بچه ها تمرین می کردیم و رابطه خوبی با بچه ها داشتیم اما الان چند وقتی است که نه تنها نمی‌توانیم تمرین کنیم که در هیچ کجا هم فوتبالی ندارد تا سرگرم شویم. این ویروس که جهانی شده و تنها می‌توانم آرزو کنم که هر چه زودتر تمام شود و همه با سلامتی کار را دنبال کنند.

 

* زحمت کشیدیم و به صدر رسیدیم

او در مورد شرایط فعلی فوتبال هم گفت: نگران هستیم برای آینده لیگ. تیم زحمت کشید و به این نتایج رسیدیم. از خانواده‌ها دور بودیم و کلی فشار و هجمه و تمرین و... را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا و صدرنشینی برسیم. این البته یک موضوع جهانی است و برای لیگ های کشورهای دیگر هم وجود دارد. باید تابع قانون باشیم و امیدوارم این ویروس هر چه زودتر شرش را کم کند و ادامه لیگ را داشته باشیم.

 

* تصمیم نهادهای قانونی را صددرصد می‌پذیریم

کامیابی نیا درباره صحبت های صالح مصطفوی که اعتقاد داشت نباید جام را در صورت تعطیلی لیگ به پرسپولیس بدهند، اظهار داشت: حرف و حدیث زیاد است و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی می‌افتد. اگر این ویروس زمان زیادی برای پایان آن وجود داشته باشد باید دید فیفا و کشورهای دیگر چه قانونی را در نظر می گیرند و ما هم صد درصد تابع آن خواهیم بود و آن را می‌پذیریم.

 

 

* 10 امتیاز بیشتر داریم و 100 درصد قهرمانیم

هافبک دفاعی سرخپوشان با اشاره به شانس بالای قهرمانی این تیم عنوان کرد: من گفتم که باید تابع قانون و نظر نهایی فیفا بود. اینکه هر تیمی بخواهد از موضع خودش حرف بزند که نمی‌شود. چیزی که مشخص است پرسپولیس 10 امتیاز جلوتر است و روی کاغذ صد درصد قهرمان است و اینکه هر تیمی بخواهد در اینباره نظر بدهد درست نیست و باید تابع قانون و نظر نهایی فیفا و دیگر کشورها بود.

 

* نهادهای قانونی قهرمان را تعیین می‌کنند

کمال کامیابی نیا در پایان با اشاره به وضعیت تیم لیورپول در لیگ جزیره و همچنین ملاحظه جان انسان ها گفت: این تیم (لیورپول) با این همه قدمت بعد از چند سال در آستانه قهرمانی قرار دارد. این خیلی زیباست که جان مردم در اولویت باشد. بحث ما این است که اینقدر درگیر این موضوع نباشند. پرسپولیس صدرنشین است و همه چیز را فیفا و نهادهای قانونی مشخص می‌کند. ما برای تک تک امتیازات زحمت کشیدیم و چه زمانی که باختیم و چه پیروز شدیم برای هدف خودمان تلاش کردیم. فوتبال برای لذت و هیجان در جامعه است و وقتی ما برای شادی هواداران تلاش می‌کنیم قطعا این مساله را هم قبول نخواهیم کرد که جان هیچ عزیزی به خطر بیفتد. اگر خدای ناکرده اتفاقی برای کسی بیفتد هیچ بازی و قهرمانی لذتبخش نخواهد بود. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که اوضاع بهتر و خوب شود و همه دوباره از فوتبال لذت ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlrjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا: امیدوارم این روند را ادامه بدهیم