//
کدخبر: ۲۵۲۴۳۷ //

راکیتیچ: مشخص بود کرونا اینقدر گسترده می شود

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا مدعی شد وضعیت فعلی از چند هفته قبل قابل پیش بینی بوده است.

 راکیتیچ: مشخص بود کرونا اینقدر گسترده می شود

به گزارش فرتاک نیوز، فوتبال در اسپانیا نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به مانند بسیاری از کشورها در سراسر دنیا به تعویق افتاده است. ایوان راکیتیچ مدعی شد او فقط برای بیرون بردن سطل زباله در نزدیکی خانه اش بیرون می رود و تحمل این شرایط گرچه دشوار بوده، اما برای گذر از این بحران ضروری است.

ایوان راکیتیچ گفت: "از نظر من شرایط تعجب آور نبود. وقتی ماه گذشته به ناپل برای برگزاری دیدار لیگ قهرمانان اروپا سفر کردیم، مردم در ایتالیا زیاد درباره این ویروس صحبت می کردند و من به ژاوی، پزشک تیم گفتم که وضعیت در آینده بدتر می شود.

حالا در خانه ماندن بهترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم. من می خواهم به خیابان بروم و قدم بزنم، اما حالا لزومی به این کار وجود ندارد. ما باید در داخل خانه باشیم. من این شرایط را دوست ندارم، اما لازم و مهم است. من فقط برای بیرون بردن سطل زباله که 50 متر با خانه ام فاصله دارد بیرون می روم و این تنها دلیلی است که به خیابان رفته ام.

دیدن دوباره بازیکنان در زمین تمرین و بازی کردن دوباره عجیب خواهد بود. امیدواریم که در بهترین شرایط قرار بگیریم. در تابستان شرایط مانند زمانی که کل فصل پیش رو دارید نخواهد بود. تقریبا غیرممکن است که بعد از یک ماه با 100 درصد توان بتوانید در میدان حاضر شوید، اما تمایل ما به کسب پیروزی و موفقیت مانند قبل خواهد بود."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان