//
کدخبر: ۲۵۲۰۶۱ //

رئیس لیگ دسته اول فوتبال مکزیک کرونایی شد

رئیس بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی کشور مکزیک به جمع مبتلایان به ویروس کرونا پیوست.

رئیس لیگ دسته اول فوتبال مکزیک کرونایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از ESPN، انریکه بونیا، سازمان لیگ فوتبال مکزیک روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که تست کرونای رئیس لیگا MX این کشور مثبت اعلام شده و او در قرنطینه به سر می‌برد اما حالش وخیم نیست.

در بیانیه این سازمان آمده است که با وجود تست‌های به عمل آمده از بونیا که ابتلایش را به کرونا ثابت می‌کند، او هنوز هیچ یک علائمی جدی این بیماری ندارد. بونیا هم در پیامی اعلام کرد که به توصیه مقامات بهداشتی و درمانی مکزیک خودش را قرنطینه کرده است.

او گفت: من در قرنطینه خواهم بود اما خبرها را درباره جریان وضعیتی که کشور در آن قرار گرفته است پیگیری خواهم کرد و به دنبال راه‌های حل‌های مناسبی برای برطرف کردن این وضعیت خواهیم بود.

بونیا سال 2015 ریاست لیگ دسته اول فوتبال مکزیک را برعهده گرفت و اکنون علاوه بر آن مدیر مجمع لیگ‌های جهان - سازمان که به عنوان حلقه ارتباطی میان لیگ‌های باشگاهی با فیفا و کنفدراسیون‌های فوتبال سراسر دنیا عمل می‌کند - نیز هست.

مشخص نیست که بونیا چگونه به بیماری کرونا مبتلا شده است اما طبق اظهارات خوسه رامون فرناندس، خبرنگار ESPN در مکزیک، بونیا اخیراً سفری به اسپانیا، دومین کشور دارای بیشترین آمار ابتلا به کرونا در اروپا داشته است. او دومین مقام فوتبالی کشور مکزیک است که به کرونا مبتلا می‌شود. پیش از او رئیس باشگاه اتلتیکو سن‌لوئیس مکزیک به این بیماری مبتلا شده بود.

در مکزیک 203 نفر تا الان به کرونا مبتلا شده‌اند و دو نفر هم جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان