//
کدخبر: ۲۵۲۰۱۸ //

لواندوفسکی: می توانستم به لالیگا بروم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد در گذشته امکان انتقال به لالیگا را داشته است.

 لواندوفسکی: می توانستم به لالیگا بروم

به گزارش فرتاک نیوز، در گذشته اخباری در مورد تمایل رئال مادرید به خرید رابرت لواندوفسکی و حتی اقدام بازیکنانی چون سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو و دعوت از ستاره لهستانی برای پوشیدن لباس رئال مادرید منتشر شده بود. حالا رابرت لواندوفسکی با تایید این اخبار مدعی شد در بایرن مونیخ به بالاترین سطح رسیده و از شرایط فعلی رضایت دارد.

رابرت لواندوفسکی گفت: "بله، من می توانستم به لیگ اسپانیا یا به هر کشور دیگری رفته و به یک باشگاه بزرگ انتقال پیدا کنم، اما این برای من مهمترین موضوع نبوده است. در حال حاضر در جایی هستم که توانسته ام به بالاترین سطح برسم و من همچنان می خواهم به این روند ادامه دهم.

در حال حاضر من در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی می کنم و می دانم که می توانم در بایرن مونیخ احساس رضایت داشته باشم. رویای من همیشه این بود که یک بازیکن فوتبال در سطح بالایی شوم. این انتخاب من بود و همیشه می خواستم به این هدف برسم. بعضی اوقات دوستانم به مهمانی می رفتند و من روز بعد تمرین می کردم، بنابراین مجبور بودم انتخاب کنم. من استراحت را انتخاب می کردم. هر بازیکن جوانی باید در چنین مقطعی انتخاب کند."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان