//
کدخبر: ۲۵۱۹۶۸ //

امباپه- رئال، شمارش معکوس آغاز شد

به نظر می رسد که رئال مادرید در آینده ای نه چندان دور مذاکرات خود را برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن را آغاز خواهد کرد.

امباپه- رئال، شمارش معکوس آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز، کیلیان امباپه هنوز قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده و بحران ویروس کرونا نیز تمام فعالیت های مربوط به فوتبال را متوقف کرده است و این شامل مسائل مربوط به نقل و انتقالات نیز می شود.

قرارداد ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۲ به اتمام می رسد و رئال مادرید همچنان وضعیت کیلیان امباپه را دنبال می‌کند. اگر این ستاره فرانسوی و ۲۱ ساله تا سال آینده قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نکند، این بدان معنا خواهد بود که او قصد ندارد در PSG بماند.

در چنین شرایطی امباپه سال ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد بود و سایر باشگاه ها می توانند برای جذب او اقدام کنند. این دقیقا همان چیزی است که رئال مادرید آن را می خواهد. لوس بلانکوس به شدت در پی تقویت خط حمله خود است و انتقال امباپه در سال ۲۰۲۱ می تواند کمک زیادی به این موضوع بکند.

با این وجود به نظر می رسد که رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه باید یک سال دیگر صبر کند. در صورتی که این ستاره فرانسوی با وجود پیشنهاد نجومی از PSG باز هم قرارداد خود را با این تیم تمدید نکند، این بدان معنا خواهد بود که رئال مادرید کار خیلی دشواری برای جذب وی نخواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان