تاریخ انتشار: 1395/06/04 02:06
کد خبر: 265658

کابوس کسر امتیاز بلای جان این روزهای پرسپولیس

مثل اینکه قرار نیست پرسپولیس رنگ آرامش را ببیند و کابوس کسر امتیاز به خاطر طلب ژوزه هم چنان بالای جان این تیم است.
کابوس کسر امتیاز بلای جان این روزهای پرسپولیس

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ژوزه مربی اسبق پرسپولیس چند سال قبل رفت فیفا و از پرسپولیس بابت طلب هایش شکایت کرد و مدیرعامل وقت پرسپولیس که آن زمان محمد رویانیان بود ادعا کرد که این شکایت به ضرر خود ژوزه است نه پرسپولیس!

 

رویانیان اعتقاد داشت که ژوزه باید برای طلب پولش چهار سال بدود تا به آن برسد و در این خصوص او ضرر خواهد کرد. البته گفته رویانیان درست بود و ژوزه چهار سال دوید ولی الان یکی نیست به سردار بگه برادر بزرگوار خب الان همان چهار سالی که وعده داده بودی فرا رسیده است و بیا و پاسخ گو باش!

 

 خط کسر شش امتیاز از پرسپولیس، یعنی رویای هواداران را به کابوس تبدیل کردن و گویا قرار نیست در سال هایی که پرسپولیس در صدر است این دوران خوش را به خوبی سپری کند.

 

سال 82 نیز این اتفاق برای پرسپولیس افتاد و اگر چه در نهایت حتی با کسر 6 امتیاز،  پرسپولیس قهرمان شد ولی هواداران را تا مرز سکته برد تا این اتفاق افتاد .

 

معلوم نیست که روند قرارداد با خارجی ها برای پرسپولیس که همواره با مشکل مواجه شده است، چه وقتی به پایان خواهد رسید و هواداران چرا باید تاوان بی کفایتی مدیران دولتی را بدهند که معلوم نیست بر چه اساسی این گونه قراردادها را منعقد می کنند.

 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که تکلیف این پرونده به کجا خواهد انجامید گرچه از همین الان می توان پیش بینی نمود که مبلغ جریمه از جیب بیت المال پرداخت خواهد شد و مدیران بی کفایت هم ذره ای نگرانی به دل راه نخواهند داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9dde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس را قهرمان این فصل بدانید