//
کدخبر: ۲۵۱۸۱۷ //
میلان اشکرینار:

دوست داشتم با رونالدو همبازی شوم

میلان اشکرینار، مدافع جوان اینتر مدعی شد دلتنگ تمرینات و فوتبال بازی کردن است.

دوست داشتم با رونالدو همبازی شوم

به گزارش فرتاک نیوز، در روزهای شیوع ویروس کرونا که اخیرا به شدت گریبان فوتبال ایتالیا را گرفته، بازیکنان در خانه هایشان و با دستورات کادر فنی در حال تمرین کردن هستند. میلان اشکرینار در این رابطه صحبت کرده و همچنین از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال نام برد.

 

میلان اشکرینار گفت: "مقطع حساسی است، اما ما می توانیم مانند یک تیم با هم متحد شویم. ما واقعا دلتنگ فوتبال و تمرینات هستیم، اما آنچه در حال حاضر اهمیت دارد مبارزه با این ویروس است.

من هنوز هم طبق دستورالعمل کادر فنی در خانه تمرین می کنم تا بتوانم فرم خود را حفظ کنم. جدا از این، وقت خود را با نامزدم و دو سگ می گذرانم. من دارت بازی کرده و تلویزیون تماشا می کنم. من می شنوم که مردم هر شب از بالکن آواز می خوانند و این فوق العاده است، حتی اگر غالبا معنی اشعار را نفهمم.

هم تیمی ایده آل؟ رونالدوی برزیلی، زیرا زمانی که کودک بودم او بازیکن محبوب من بود. من به سختی می توانم از مهاجمان بزرگ نام ببرم، قطعا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در حال حاضر بهترین ها در جهان هستند. رویارویی با کیلیان امباپه و زلاتان هم مشکل بود، اولین دربی میلان من مقابل زلاتان رقم خورد.

بهترین مدافعان جهان نیز یکی سرخیو راموس بوده که یک رهبر واقعی است. در ادامه عملکردی که ویرژیل فن دایک در طول دو الی سه سال گذشته داشته بسیار خوب بوده است. به علاوه از کالیدو کولیبالی حتی اگر در حال حاضر در بهترین فرم نباشد نیز نام می برم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان