//
کدخبر: ۲۵۱۸۱۵ //
کرونا و مالک وستهام در مقابل رویای سی ساله

دشمن شماره یک قهرمانی قرمزپوشان یک زن است!

کارن بردی یکی از مالکین باشگاه وستهام در روزهای اخیر با اظهارات خود درباره سرنوشت فصل جاری لیگ برتر انگلیس به دشمن شماره یک لیورپول و هوادارانش تبدیل شده است.

دشمن شماره یک قهرمانی قرمزپوشان یک زن است!

به گزارش فرتاک نیوز، درحالیکه فصل جاری لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا تا تاریخ 15 فروردین به حالت تعلیق درآمده ولی آینده این فصل همچنان در هاله‌ای از ابهام قراردارد و معلوم نیست بعد از این تاریخ هم امکان برگزاری ادامه رقابتها وجود داشته باشد، لیورپولی‌ها معتقدند با توجه به فاصله بسیار زیادشان با رقبای خود در جدول لیگ برتر، در صورت تعطیلی این لیگ، جام قهرمانی حق آنها خواهد بود. ولی این ادعای لیورپولی‌ها در روزها اخیر با یک مخالف جدی مواجه بوده: کرن بردی، زنی که یکی از مالکین باشگاه وستهام است.

بعد از آنکه ویروس کرونا به بریتانیا رسید و جان یازده نفر را گرفت دولت این کشور اعلام کرد در تلاش برای مقابله با شیوع این ویروس، رقابتهای ورزشی را تعطیل می‌کند. لیگ برتر ابتدا تصمیم گرفت مسابقات را پشت درهای بسته برگزار کند ولی بعد از آنکه اعلام شد میکل آرتتا سرمربی آرسنال و کالوم هادسون اودوی بازیکن چلسی ویروس کرونا گرفته‌اند مجبور شد با تعویق مسابقات تا 15 فروردین موافقت کند. بعد از آن برندن راجرز اعلام کرد سه نفر از بازیکنان لستر هم علائم کرونا داشته‌اند و اورتون هم خبر داد که بعد از علائمی که در یکی از بازیکنانش مشاهده کرده کل تیم را قرنطینه خانگی کرده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد تعلیق لیگ برتر بعد از 15 فروردین هم تمدید خواهد شد. در این شرایط لیورپولی‌ها می‌گویند شکی نیست که در صورت تعطیلی لیگ جام قهرمانی باید به آنها تعلق بگیرد و ندادن جام قهرمانی به صدرنشینی که با تیم دوم جدول 25 امتیاز فاصله دارد خیلی غیرمنطقی خواهد بود. اما بردی از همان آغاز به مخالفت با لیورپولی‌ها برخاسته و مدعی شد لیگ برتر باید به کلی تعطیل شده و هیچ تیمی به عنوان قهرمان لیگ معرفی نشود. این یعنی دود شدن امیدهای لیورپولی‌ها برای فتح اولین جام خود در لیگ انگلیس بعد از سی سال.

بردی در ستون خود در روزنامه سان نوشت:" در این شکی نیست که ممکن است همه مسابقات فوتبال انگلیس در همه سطوح و حتی لیگ برتر به کلی تعطیل شود. در این شرایط هیچ قهرمانی نباید برای این فصل اعلام شود چون بازیکنان و تیمهای دیگر اگر می‌توانستند بازی کنند ممکن بود نتایج دیگری رقم بخورد و این که بازی‌ها لغو شده تقصیر تیمهای دیگر و بازیکنان‌شان نیست. البته اگر رقابتهای اروپایی متوقف شود شاید در تابستان بشود لیگ برتر را ادامه داد ولی این اگر، اگر بزرگی است. اگر لیگ برتر ادامه پیدا نکند، منصفانه‌ترین و منطقی‌ترین راه‌حل این است که کل فصل همین طور رها شود بدون اینکه قهرمانی اعلام شود. چه کسی می‌داند که اگر بازی‌ها انجام می‌شد کدام تیمها سهمیه اروپا می‌گرفتند یا سقوط می‌‌کردند. البته این ضربه بزرگی برای لیورپول است که می‌خواهد بعد از سی سال اولین قهرمانی‌اش را تجربه کند".

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان