//
کدخبر: ۲۵۱۴۱۹ //
گفتند از او شکایت کن، به تیم ملی بیاور!

انصاری‌فرد: چه پشت پرده‌ای با برانکو داشتم؟

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مسائل و اظهارات عجیبی درباره حواشی دوران حضورش در این سمت مطرح کرد.

انصاری‌فرد: چه پشت پرده‌ای با برانکو داشتم؟

به گزارش فرتاک نیوز، محمدحسن انصاری‌فرد در باره حضورش در پرسپولیس و حواشی آن اظهار داشت: زمانی که آقای رسول‌پناه به‌عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه وارد شد، اختلافات افزایش پیدا کرد. ارتباط من با آقای وزیر کاملا قطع شد، خودِ آقای رسول‌پناه مستقیما با آقای وزیر در تماس بودند و از مدیرعاملی باشگاه هیچ چیزی باقی نمانده بود.

انصاری‌فرد اضافه کرد: ما با سیلی صورت‌مان را سرخ نگه داشتیم چون می‌خواستیم هواداران نگران نباشند. تمام اعضای هیأت مدیره باشگاه مدعی مدیرعاملی بودند و به همین خاطر نمی‌خواستند من موفق شوم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: فقط یک نمونه از مخالفت‌شان با خودم را می‌گویم؛ چهار روز به دربی مانده بود، اما تمام اسناد و قرارداد بازیکنان را در رسانه‌ها منتشر کردند و دچار یک چالش بزرگی با بازیکنان شدیم. ما می‌دانیم که آن اتفاق، کار هیأت مدیره باشگاه بود و آن رسانه به ما اطلاع داد. بنده همه این اتفاقات را به آقای وزیر اطلاع دادم، اما نه تنها کاری نکرد، بلکه پشت حرکت هیأت مدیره باشگاه ایستاد.

انصاری‌فرد درخصوص شرایطی که بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به وجود آمد، ابراز کرد: با رفتن آقای برانکو، همه هواداران اتفاقات را از چشم هیأت مدیره دیدند و به همین علت آقای وزیر تصمیم گرفت فردی را بیاورد که تماشاگران را آرام کند. به همین دلیل مهره‌ای شدم که در آن مقطع باید چنین اتفاقی می‌افتاد، اما وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، دیگر آن هیأت مدیره‌ای نبود که من بتوانم با آنها بسازم.

او تصریح کرد: شب قبل از آخرین جلسه‌ام با هیأت مدیره باشگاه، آقای وزیر پیامی به من دادند که چرا چهار ماه است می‌گویم از برانکو شکایت کن، این کار را انجام نمی‌دهی و مسامحه می‌کنی؟ چه پشت پرده‌ای بین شما و آقای برانکو وجود دارد؟ سوال من از آقای وزیر این است که بنده چه پشت پرده‌ای با آقای برانکو می‌توانم داشته باشم؟ شما تا یک ماه قبل به من دستور دادی برو و در کرواسی با برانکو مذاکره کن که او را برای تیم ملی انتخاب کنیم، اما چطور است که به من می‌گویید چهار ماه قبل باید از برانکو شکایت می‌کردم؟

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درخصوص اختلافات با اسپانسر گفت: می‌آیید و می‌گویید اسپانسر باشگاه شاکی است و می‌گوید که مدیران باشگاه با اسپانسر همکاری نمی‌کنند؟ بنده جلسه‌ای با حضور آقای قدوسی(مدیر سابق روابط عمومی باشگاه) و مدیر آتیه داده پرداز گذاشتم که همه حق را به آقای قدوسی دادند، اما خودِ آقای وزیر در جلسه‌ای که ما با هیأت مدیره داشتیم، به آقای رسول‌پناه پیام دادند و گفتند که باید ایشان(قدوسی) برکنار شود. گناه آقای قدوسی چه بود؟

انصاری‌فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بخاطر برکناری قدوسی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفاء داد، اظهار کرد: قدوسی بهانه بود، در حالی که هدف آقای وزیر و هیأت مدیره باشگاه، به عدم حضور من برمی‌گشت. امروز گفتند قدوسی و فردا می‌گفتند پیروانی و دیگران. مگر مدیرعامل به این شکل می‌تواند کار کند؟

او درباره عدم بازگشت استوکس به ایران و شایعاتی مبنی بر قطع همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: قرارداد ایشان محکم است. نه تنها می‌توانیم پولی که به ایشان دادیم را پس بگیریم، بلکه می‌توانیم غرامت هم دریافت کنیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: تماشاگران گفتند باید می‌ایستادید ولی من چطور باید می‌ماندم وقتی اختیار یک مدیرروابط عمومی خودم را نداشتم؟ ما و هیأت مدیره در راستای کار هم نبودیم. دوست نداشتند در پایان فصل انصاری‌فرد به‌عنوان مدیرعامل جام را بالای سر ببرد.

انصاری‌فرد با بیان اینکه پرسپولیس با آرامش کارش را دنبال می‌کرد، گفت: نشاط و شادی در بین هواداران ایجاد شده بود و تیم نتیجه می‌گرفت؛ چه دلیلی داشت این کارها را با من بکنند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان