//
کدخبر: ۲۵۱۲۳۲ //

فرهاد مجیدی می‌داند چطور گلیمش را از آب بیرون بکشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مجیدی هم مانند خیلی‌های دیگر قطعاً مربی کاملی نیست، ولی نکات مثبتش به مراتب بیشتر است.

 فرهاد مجیدی می‌داند چطور گلیمش را از آب بیرون بکشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرشاد فلاحت‌زاده، از بازیکنان اسبق استقلال معتقد است ورود نسل جوان به عرصه مربیگری می‌تواند نیرو و انرژی بیشتری را به لیگ و فوتبال تزریق کند.

 اوضاع کرونایی چه تأثیر منفی با مثبتی بر فوتبال‌مان می‌گذارد؟

بعید می‌دانم تأثیر مثبت داشته باشد. باید گفت که بیشترین ضرر را تیم‌ها و باشگاه‌های حرفه‌ای می‌کنند که سالانه میلیارد‌ها تومان برای تیمداری هزینه می‌کنند. با این همه شرایط به گونه‌ای است که همه بیش از هر چیز به سلامتی بازیکنان و مربیان‌شان اهمیت می‌دهند و هر انسان عاقلی هم جای آن‌ها باشد به همین شکل فکر می‌کند.

پس با این وضعیت موافق هستید که لیگ تعطیل باشد؟

طبیعی است که هیچ چیز مهمتر از سلامتی انسان‌ها نیست. چه لذتی دارد شما لیگ را برگزار کنید ولی جان حتی یک نفر به خطر بیفتد؟ چه روی سکو‌ها و چه در ترکیب تیم‌ها. در کل باید صبوری کرد و منتظر ماند تا ان‌شاالله این وضعیت به پایان برسد. بالاخره این روز‌ها سپری می‌شود و ما باید بار دیگر از صفر استارت بزنیم. چند سال بعد، همه از این روز‌ها به‌عنوان خاطره‌ای تلخ یاد می‌کنند و تجارب تلخ ولی ارزشمندی را به دست می‌آوریم. ان‌شاالله این تجربیات با کمترین خطرات برای همه هموطنان‌مان باشد.

اوضاع استقلال با فرهاد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در کل با ورود مربیان جوان به عرضه مربیگری موافق هستم، چون اغلب انقلابی در کار ایجاد می‌کنند. در روز‌هایی که استراماچونی به تهران آمده بود برخی دوستان انتقاد می‌کردند که او جوان است ولی دیدیم که توانست چه تحولی در استقلال ایجاد کند. حالا هم که او رفته و یک مربی ایرانی هم سن و سال استراماچونی جایش نشسته باید منتظر اتفاقات بزرگی مانند او باشیم. درست است که فرهاد تجربیاتی در آن حد ندارد که در سری A کار کرده باشد ولی او مدتی کنار دست شفر بود و الان هم دیده‌ایم تیمش چقدر جسورانه و خوب کار می‌کند.

پیش‎بینی تان از آینده استقلال مثبت است؟

باید به مربی جوان فرصت داد. مجیدی هم مانند خیلی‌های دیگر قطعاً مربی کاملی نیست ولی نکات مثبتش به مراتب بیشتر است. او سال‌ها در تیم‌های خارج و داخل ایران با مربیان مختلف کار کرده و می‌داند چطور گلیمش را از آب بیرون بکشد. به این موضوع نزدیکی بازیکنان با او را هم اضافه کنید تا به آینده امیدوارتر باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان