//
کدخبر: ۲۵۰۲۴۷ //
رسول‌پناه: هواداران نگران بدهی‌ها نباشند

اولین وعده سرپرست پرسپولیس؛ مگه داریم؟ مگه میشه؟

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس مدعی شد مشکل بدهی‌های این تیم را حل خواهد کرد.

 اولین وعده سرپرست پرسپولیس؛ مگه داریم؟ مگه میشه؟

به گزارش فرتاک نیوز، در شرایطی که اکنون بزرگ‌ترین دغدغه هواداران مربوط به بدهی و احکام علیه این باشگاه است، رسول پناه که به تازگی سمت سرپرستی این باشگاه را برعهده گرفته وعده بزرگی به آنها داده است.

در این گفتگو که روی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان منتشر شده است، رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره دیدار اخیر هیات مدیره با پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس گفته: حمایت بزرگان این باشگاه، علی پروین، محمود خوردبین و حسین کلانی برای هیات مدیره و بنده دلگرم کننده است، قطعا با راهنمایی های آنان مسیر مدیریتی باشگاه برای رضایت بیشتر هواداران و اعتلای نام پرسپولیس روشن  تر ادامه خواهد داشت.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس گفت : در این چند روز هیات مدیره بلافاصله امور اجرایی را عهده دار شد و هواداران به هیچ عنوان نگران امور باشگاه و وضعیت تیم نباشند

فرتاک ورزشی: گفته های آقای رسول پناه را خیلی از مدیران قبلی هم تکرار کرده اند و در نهایت شرایط به این جا رسیده ایم و باید به ایشان گفت: مگه داریم؟ مگه میشه؟

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش هم البته با کنایه توضیح پایانی را داده است:وظیفه ما حفاظت و نگهداری از سرمایه انسانی هواداران و سرمایه های مادی و معنوی باشگاه است و پرسپولیس را دیگر نمی توان با روش های منسوخ و بدون برنامه مدیریت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان