//
کدخبر: ۲۵۰۱۰ //

شاهرودی: امیدوارم منشا از جای دیگری سر در نیاورد!/ این وصله‌ها به تیم ما نمی‌چسبد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفرات جایگزین پرسپولیس یک سر و گردن از بقیه بهتر هستند و وصله‌ای به تیم ما نمی‌چسبد.

شاهرودی: امیدوارم منشا از جای دیگری سر در نیاورد!/ این وصله‌ها به تیم ما نمی‌چسبد

به گزارش فرتاک نیوز، رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص دیدار حساس تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط پرسپولیس برای بازی مقابل الوحده خیلی خوب است و برانکو برای صعود تیمش به 3 امتیاز این دیدار احتیاج دارد.
 

وی ادامه داد: الریان خیلی قوی‌تر از الوحده است و به نظر من با حضور پرشور هواداران و غیرت بچه‌ها این تیم را شکست می‌دهیم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم.
 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکایت صبای قم مبنی بر حرکت ناجوانمردانه این تیم در بازی مقابل سیاه‌جامگان تاکید کرد: چه ربطی دارد؟ مسئولان باشگاه صبای قم به بیراهه می‌روند. آنها خودشان هم مقابل استقلال خوزستان شکست خورده‌اند و حالا دنبال بهانه می‌گردند.

 

شاهرودی ادامه داد: نفرات جایگزین پرسپولیس یک سر و گردن از بقیه برتر هستند و این وصله‌ها به تیم ما نمی‌چسبد. برانکو حرفه‌ای عمل کرد و او به فکر منافع صبای قم نبود بلکه دنبال پیروزی مقابل الوحده امارات است.
 

وی درباره جذب گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: این 2 بازیکن در لیگ برتر خیلی خوب ظاهر شدند و برای پرسپولیس می‌توانند خیلی کارآمد باشند. خلیل‌زاده که قراردادش را بسته است و منشا هم قرارداد داخلی بسته و امیدوارم از جای دیگری سر در نیاورد!

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان