تاریخ انتشار: 1398/12/20 22:45
کد خبر: 68053

بارسلونا؛ پشیمان از اخراج ارنستو والورده!

به نظر می رسد باشگاه بارسلونا از اولین تصمیم مهم خود در سال 2020 راضی نیست.
 بارسلونا؛ پشیمان از اخراج ارنستو والورده!

 در همان روزهای ابتدایی سال 2020 و بعد از شکست مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در عربستان بود که مدیران بارسا از عملکرد ارنستو والورده به ستوه آمده و حکم به اخراج او دادند. اما نشریه ال چیرینگیتو مدعی شد مدیران باشگاه به این نتیجه رسیده اند در اخراج والورده عجله کرده اند و انتصاب کیکه ستین به جای او اشتباه بوده است.

مرور روند نتایج بارسلونا در این تقریبا دو ماه نیز نشان می دهد تغییر چندانی ایجاد نشده و در واقع اگر بلوگرانا در حال حاضر صدرنشین است، بیشتر به لطف اشتباهات رئال مادرید بوده تا نتایج خودشان.

همچنین این نشریه مدعی شد کیکه ستین نیز جایگاه چندان مستحکمی روی نیمکت بارسلونا ندارد و حتی قهرمانی در لالیگا نیز به حفظ او برای فصل بعد کمکی نخواهد کرد. در واقع فقط اگر بارسلونا موفق به فتح لیگ قهرمانان شود این سرمربی باتجربه اسپانیایی فصل بعد نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

از همین حالا نام گزینه های فراوانی برای تصدی پست هدایت بارسلونا برای فصل بعد مطرح شده است. اما به نظر می رسد رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند از بالاترین شانس برخوردار باشد. رونالد کومان چندی قبل فاش کرد در قرارداد او با فدراسیون فوتبال هلند بندی وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا، او می تواند قراردادش را فسخ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ambdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بارسلونا- والورده؛ شانس ارنستو برای ماندن بیشتر شد

من مسئول شکست بزرگ بارسلونا هستم
والورده: پس از حذف شدن توسط رم