//
کدخبر: ۲۴۹۶۴۹ //
علی علیزاده:

‌ تغییرات مدیریتی به ضرر استقلال و پرسپولیس است

‌ پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تغییرات پی در پی در کادر مدیریتی سرخابی‌ها به این دو تیم ضربه زده است.

‌ تغییرات مدیریتی به ضرر استقلال و پرسپولیس است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی علیزاده با اشاره به استعفای محمد حسن انصاری فرد و بازگشت دوباره علی فتح الله زاده به استقلال گفت: با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند این تغییرات به یک عادت تبدیل شده و این دو باشگاه و هوادارانشان بارها از این اتفاق متضرر شده‌اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: امروز انصاری فرد استعفا می‌دهد و فردا فتح الله زاده هم به دلیل مشکلات مالی خواهد رفت. باید یک عزم جدی بوجود بیاید تا بحث خصوصی سازی در مورد این دو تیم تحقق پیدا کند و این دو باشگاه از زیر نظر وزارت ورزش خارج شوند. تا زمانی که این دو تیم در سیطره وزارت ورزش هستند این اتفاقات رخ خواهد داد و این جابجایی‌ها تنها به ضرر این دو باشگاه پرطرفدار خواهد بود.

وی در مورد وضعیت استقلال تهران تا تعطیلی لیگ افزود: آبی پوشان فصل پرفراز و نشیبی را تا اینجا سپری کرده‌اند. استراماچونی آمد و زود رفت و مجیدی جانشین او شد و هدایت استقلال را به عهده گرفت. البته فرهاد مجیدی از زمانی که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد عملکرد خوبی داشت. تیم او به دلیل مصدومیت‌های پی در پی شرایط سختی پیدا کرد و کار برای آبی پوشان مشکل تر شد. وقتی نیمکت استقلال را نگاه می‌کردید خالی بود و دست مجیدی برای تغییرات تاکتیکی بسته می‌شد. اگر چه با همین شرایط هم استقلال توانست بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و نتایج مطلوبی در لیگ قهرمانان آسیا بدست بیاورد. اما با توجه به تعطیلی لیگ نوزدهم اگر قرار باشد دوباره شروع شود به احتمال فراوان مصدومان استقلال به شرایط آرمانی رسیده و دست مجیدی برای تغییرات تاکتیکی باز خواهد بود.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: لیگ نوزدهم تعطیل شد و گفته می‌شود بازیکنان هم حق تمرین کردن ندارند. اینکه اعلام شده بازی‌ها از ۱۴ فروردین شروع خواهد شد عجیب است. وقتی تیم‌ها نمی‌توانند تمرین کنند چطور می‌توانند در لیگ آمادگی خوبی داشته باشند. اگر برای یک بازیکن اتفاق ناگواری بیفتد آیا سازمان لیگ پاسخگو خواهد بود یا خیر؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان