//
کدخبر: ۲۴۹۵۷۷ //
فنونی زاده: این استعفا را به فال نیک می گیرم

انصاری‌فرد ۴۰ کیلو شده بود/استعفا فرمایشی و زوری بوده است

در آخرین ساعات شب گذشته محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و اعلام کرد که از مدیریت این باشگاه استعفا داده است.

 انصاری‌فرد 40 کیلو شده بود/استعفا فرمایشی و زوری بوده است

به گزارش فرتاک نیوز؛ درست یک روز بعد از اعلام احکام و جرایم سنگین فیفا برای پرسپولیس، برکناری مدیرروابط عمومی این باشگاه در هیات مدیره و بدون اطلاع مدیرعامل باعث شد تا محمدحسن انصاری فرد چندماه بعد از حضورش در این باشگاه استعفا بدهد. مرتضی فنونی زاده مدافع سابق پرسپولیس و همبازی محمدانصاری فرد در پرسپولیس و تیم ملی دهه شصت اما در این رابطه معتقد است که استعفای انصاری فرد فرمایشی بوده چرا که او را مجبور به استعفا کرده اند:" من معتقدم این استعفا نبود بلکه اخراج بود."

او افزود:" به نظرمن این استعفا با توجه به بدهکاری که مدیران نالایق گذشته برای پرسپولیس به وجود آوردند رقم خورد. استقلال هم وضعیت خوبی ندارد و باید کسی یا کسانی در این رابطه پاسخگو باشد."

مدافع سابق پرسپولیس گفت:" اگر انصاری فرد می ماند مطمئن هستم منابع مالی را به باشگاه تزریق می کرد و حتی با کمک هواداران می توانست پول مطالبات برانکو را بدهد. اما خود وزارت ورزش نمی خواست این اتفاق بیفتد و خیلی محترمانه او را مجبور به استعفا کردند. من می دانم که درسه چهار جلسه مهم هیات مدیره انصاری فرد به عنوان مدیرعامل حضور نداشته است."

فنونی زاده همچنین گفت:" چند وقت قبل به باشگاه رفتم و دیدم محمدحسن(انصاری فرد) چهل کیلو شده است. بدهی ها و فشار زیاد کار در باشگاه باعث این اتفاق بود و تنها می توان گفت خداراشکر نتایج تیم قابل قبول بود. با این وجود من فکر می کنم که انصاری فرد با کارهایی که وزارت ورزش و هیات مدیره کردند کاملا سردرگم بود و این استعفا را به فال نیک می گیرم. معتقدم او باید زودتر این کار را انجام می داد."

شماره 4 پرسپولیس در دهه شصت در ادامه یک تئوری را مطرح می کند:" من فکر می کنم که وزارت ورزش این کار را کرد و نمی خواهد مطالبات را بدهد که 6 امتیاز از پرسپولیس کم کنند. ای کاش 5 امتیاز کم کنند که اختلاف ما 6 بماند. به هر حال این کار خود وزارت ورزش است و الا می توانست اجازه بدهد که انصاری فرد با کارهایی که انجام می داد این بدهی ها را بدهد."

او گفت:" من رک و پوست کنده حرف می زنم و بازهم می گویم این استعفا فرمایشی و زوری بوده است. من دو بار انصاری فرد را از نزدیک دیدم ، او شبانه روزی برای پرسپولیس تلاش می کرد اما متاسفانه نگذاشتند یک مدیرعامل فوتبالی هم که مانده بود به کارش ادامه دهد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان