//
کدخبر: ۲۴۹۴۹۷ //

بازیکن پرسپولیس: وضعیت شمال کشور مثل یک بمب ساعتی است

بازیکن تیم پرسپولیس از سفر بی مورد برخی هموطنان به شمال کشور انتقاد کرد و گفت: شرایط شهر‌های شمالی اصلا مناسب نیست.

 بازیکن پرسپولیس: وضعیت شمال کشور مثل یک بمب ساعتی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 امید عالیشاه بازیکن مطرح تیم فوتبال پرسپولیس که اهل شهر ساری است این روز‌ها در خانه مانده تا به سلامتی خود و جامعه کمک کند. او در گفتگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره روز‌های بدون فوتبال و هجوم برخی از مردم به شمال کشور صحبت‌هایی مطرح کرد.

در این روز‌های بی‌فوتبال چه می‌کنی؟

برای ما فوتبالیست‌ها روز‌های سختی است. البته برای همه مردم این روز‌ها خیلی سخت است. این روز‌ها در خانه تمرین می‌کنم چرا که خیلی نمی‌شود به خیابان رفت. خود من به صورت اختصاصی تمریناتم را انجام می‌دهم تا از شرایط خوب بدنی خارج نشوم.

با وجود توصیه‌های زیاد، اما باز هم برخی از مردم در این روز‌ها راهی شمال کشور شده‌اند. به عنوان یک بازیکن شمالی چه صحبتی برای مردم داری؟

ببینید به هر حال سفر به شمال همیشه برای مردم یادآور خاطرات خوب بوده است. هر زمان که مردم خسته می‌شدند راهی شمال کشور می‌شدند و ما هم همیشه کاملا پذیرای این عزیزان بودیم، اما الان واقعا شرایط خوب نیست. الان وضعیت شمال کشور مثل یک بمب ساعتی است و هر زمان امکان دارد که این بمب منفجر شود. وضعیت شهر‌های شمالی الان اصلا خوب نیست. خود مردم باید این شرایط را درک کنند چرا که اگر مریض هم نباشند شاید در سفر دچار بیماری شوند. الان وضعیت بیمارستان‌ها در شمال کشور خوب نیست و حتی شنیدم که خیلی از بیمارستان‌ها تخت هم کم دارند. آغوش مردم شمال کشور همیشه به روی مردم باز بوده و با گذر از این شرایط باز هم پذیرای عزیزان هموطن خواهیم بود، اما لطفا الان به شمال کشور نیایند و اجازه دهند که این روز‌های سخت بگذرد.

به هر حال نه فقط برای ما بلکه برای همه مردم سخت است. ما هر روز درگیر تمرینات بودیم و روزی ۴ ساعت در کنار هم بودیم. به اردو می‌رفتیم و برای بازی‌ها آماده می‌شدیم، اما این روز‌ها باید فقط در خانه بمانیم. همه مردم باید این روز‌ها را تحمل کنند تا از این دوره سخت هم گذر کنیم.

در این روز‌ها که در خانه مانده‌ای روز‌ها را چطور سپری می‌کنی؟

بیشتر وقتم را در کنار خانواده هستم. تلویزیون می‌بینم و از همه مردم می‌خواهم که این شرایط را رعایت کنند. امیدوارم همه مردم این شرایط را رعایت کنند تا مشکلات بیشتری به وجود نیاید. کاری از دست ما به جز رعایت توصیه‌ها بر نمی‌آید.

درباره ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن چقدر اطلاعات داری؟

تا جایی که می‌دانم با رعایت نظافت شخصی می‌توان از پیشگیری این بیماری جلوگیری کرد. البته بهتر است که مردم از ویتامین هم استفاده کنند و همچنین سیستم ایمنی بدن را بالا ببرند تا دچار بیماری نشوند. مطمئنا همه مردم این شرایط را رعایت می‌کنند، اما برخی هم هستند که این شرایط سخت را درک نکرده‌اند. این بیماری نه آن قدر ترسناک است که از آن بترسیم و نه باید خیلی نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا بازی‌های لیگ برتر هر چه سریعتر آغاز شود تا چهارمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرند.

قطعا ما هم خیلی دلتنگ فوتبال هستیم و امیدوارم همه چیز دوباره به شرایط عادی برگردد تا تمرینات و بازی‌های ما هم آغاز شود. امیدوارم بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی را در کنار هواداران جشن بگیریم چرا که فوتبال بدون هواداران معنی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان