//
کدخبر: ۲۴۹۴۰۶ //
با لغزش سیتیزن‌ها در دربی؛

جشن قهرمانی لیورپول در خانه رقیب دیرینه ؟

لیورپول تنها به دو پیروزی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جزیره نیاز دارد.

جشن قهرمانی لیورپول در خانه رقیب دیرینه ؟

به گزارش فرتاک نیوز، با شکست دو بر صفر سیتی در دربی منچستر مقابل شاگردان سولسشر، حالا لیورپولی ها با کسب 82 امتیاز از 29 بازی در رتبه اول جدول رده بندی و فاصله ای 25 امتیازی با تیم دوم جدول قرار دارند که منچسرسیتی با 57 امتیاز است. ضمن اینکه آبی‌پوشان منچستری باید روز چهارشنبه دیداری سخت برابر آرسنال که این روزها عملکرد خوبی دارد، برگزار کنند.

اگر منچسترسیتی در یکی از دیدارهای پیش رویش برابر آرسنال یا دیدار بعدی برابر برنلی بازنده از زمین مسابقه بیرون بیاید، شاگردان کلوپ می توانند با پیروزی در هفته سی ام رقابت ها مقابل اورتون در دربی بندر لیورپول و در گودیسون پارک، جام قهرمانی را بالای سر ببرند و اگر منچسترسیتی در این دو بازی برنده نشود، قرمزهای آنفیلد می توانند با پیروزی مقابل کریستال پالاس جشن قهرمانی بگیرند.

اگر شاگردان گوآردیولا هر دو بازی خود را با شکست پشت سر بگذارند، لیورپول به عنوان قهرمان لیگ جزیره در فصل جاری مقابل اورتون پا به میدان خواهد گذاشت و در غیر این صورت لیورپول همچنان باید صبر کند؛ بنابراین جشن قهرمانی آنها به دیدار برابر پالاس خواهد رسید که روز  21 مارچ( 2 فروردین ) برگزار خواهد شد.

احتمالات دیگری هم وجود دارند؛ اگر منچسترسیتی هر دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و لیورپول هم نتواند دیدار خود با پالاس را در روز دوم فرودین ماه 1399 با پیروزی خاتمه دهد، شاگردان گوآردیولا یک هفته در لیگ بازی نخواهند کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر نیوکاسل بازی کنند و دیدار این تیم برابر چلسی هنوز برنامه ریزی نشده است.

در پایان باید گفت، هیچ تیمی نمی تواند قهرمانی این فصل لیورپول را زیر سوال ببرد و تنها سوالی که برای هواداران این تیم باقی مانده این است که در نهایت چه زمانی تیمشان پس از 30 سال از کسب آخرین قهرمانی در لیگ جزیره، بار دیگر به این عنوان پراهمیت دست خواهد یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان