//
کدخبر: ۲۴۹۳۳۹ //

تیکه سنگین استقلالی معروف به پرسپولیسی ها

منزوی در آخرین اظهر نظر خود گفت: پرسپولیس به گرفتن جام بدون مسابقه عادت کرده است!

تیکه سنگین استقلالی معروف به پرسپولیسی ها

به گزارش فرتاک نیوز؛ کامران منزوی طی گفت وگویی با تیکه انداختن به پرسپولیسی ها برای گرفتن جام های مختلفی که در طی این چند سال گرفته اند، گفت: اصلاً جام دیگر در مقابل جان انسان ها ارزشی ندارد. دوستان در پرسپولیس به گرفتن جام بدون مسابقه عادت کرده اند. مگر فوتبال قابل پیش بینی است؟ دوستان یادشان نرود در یک دوره از لیگ سه امتیاز برای قهرمانی می خواستند که بازی هایشان را مساوی کردند.

وی افزود: اگر بخواهند لیگ را از چهاردهم فروردین برگزار کنند یعنی باید تیم ها از ۲۴ اسفند تمرین کنند. الان در اوج شیوع ویروس کرونا هستیم و این همه هشدار و فریاد و تمنا هست که در خانه بمانید. مگر نمی خواهند لیگ را برای معرفی تیم های برتر به کنفدراسیون آسیا برگزار کنند؟ اینها که خودشان بازی ها را عقب انداختند.

منزوی در ادامه گفت: یک چیزی برای شما عجیب نیست؟ یکهو فیفا روی اساسنامه فدراسیون دست می گذارد و علیه سه باشگاه مردمی رای صادر می شود. این عجیب نیست؟ یعنی فیفا اینقدر درگیری هایش کم شده که این همه پرونده علیه ایران آورده است؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۳۳۹ //
ارسال نظر
 
  • سیدعظیم تقوی

    آقای منزوی شیرینی قهرمانی های پرسپولیس ت و این چندسال اخیر در شکست های رفت و برگش ت حریفان بخصوص استقلال بوده شما حتما خوا ب بودی یا از شدت ناراحتی خودت را قایم کر ده بودی ، از ترس شکست تو زمین حاضر نشدی باید جام را به تو بدن ؟ برو تو یادواره ه ا شرکت کن شاید فرجی حاصل بشه.

  • علی

    کامی جونه ناکام شما که با اینهمه مسابقه هم نمیتونیدجام بگیرید /حتما کاراتاق فکره / شاید تقصیر وزیره / البته دوران بابامح مودیادتون رفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان