//
کدخبر: ۲۴۸۸۹۶ //

پیشنهاد جدید رئال برای جدایی دخیا از اولدترافورد

رئال مادرید بار دیگر خود را برای جذب داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد آماده کرده و قصد دارد برای به خدمت گرفتن او پیشنهادی 80 میلیون یورویی به اولدترافورد ارسال کند.

 پیشنهاد جدید رئال برای جدایی دخیا از اولدترافورد

به گزارش فرتاک نیوز، روزنامه انگلیسی سان در خبری اختصاصی مدعی شد با توجه به اینکه زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از تحسین‌کنندگان داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد است و قصد دارد تیبو کورتوا دروازه‌بان فعلی رئال را با او جایگزین کند، رئال تصمیم گرفته در اقدامی جدید با ارائه یک پیشنهاد خوب به یونایتد، برای به خدمت گرفتن دخیا تلاش کند.

دخیا در ماه سپتامبر قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کرده دستمزد او را به 375هزار پوند در هفته افزایش داد. سان می‌گوید منچستریونایتد در پاسخ به پیشنهاد رئال مادرید قیمت دخیا را 80 میلیون یورو اعلام خواهد کرد.

رئال مادرید یکی از معدود باشگاه‌هایی است که می‌تواند برای جذب دخیا چنین مبلغی پرداخت کرده و از پس دستمزد سنگین او برآید. سان مدعی است در صورتی که دخیا شخصا تمایلش برای انتقال به رئال را اعلام کند، شیاطین سرخ هم مایل هستند با واگذاری او و دریافت هشتاد میلیون یورو، از این مبلغ برای تقویت تیم خود استفاده کنند.

این در حالی است که اشتباه اخیر داوید دخیا در جریان بازی یونایتد و اورتون که یکشنبه هفته گذشته برگزار شد انتقادات زیادی را علیه او در انگلیس بوجود آورده و این انتقادها هم ممکن است در نهایت نقش مهمی در تصمیم‌گیری این دروازه‌بان اسپانیایی داشته باشد و او را به این نتیجه برساند که بعد از سالها حضور در انگلیس شاید زمان بازگشت به وطنش فرا رسیده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان